zapewne kończy ci się pompa wtryskowa, ale generalnie te maszyny po prostu tak mają
w rzeczywistości nakłada się kilka niedomagań i usterek: słabe ciśnienie wtrysku, opory hydrauliki (wadliwa konstrukcja systemu regulacji wydajności hydrauliki powoduje powstanie obciążenia na hydraulice po kilku obrotach rozrusznika), zużycie wtryskiwaczy (złe rozpylanie), utrata parametrów rozruchowych (rozrusznik, przewody, akumulatory)
brak dymienia wcale nie świadczy o sprawności bo tak objawia się uszkodzenie systemu regulacji dawki powodujące ograniczenie ilości paliwa a przez to osłabienie silnika i spadek sprawności
odpalanie na transformatorze rozruchowym często powoduje uszkodzenie elektroniki więc radzę tego nie robić bo to boli finansowo (ECM kosztuje 12000 pln netto a jego programowanie po awarii około 1000)
w twojej maszynie podstawą diagnostyki jest podpięcie interfejsu i odczyt błędów i zdarzeń krytycznych bo tylko na tej podstawie można dojść do jakichś wniosków co do dalszego postępowania
wadę układu hydraulicznego można zniwelować montując dodatkowy elektrozawór odcinający sterowanie pompy hydrauliki od rozdzielacza w momencie odpalania
spróbuj też "ulżyć" hydraulice skręcając koła w momencie uruchamiania silnika, to powinno zrzucić sygnał z linii sterującej
Autor postu otrzymał pochwałę