wibako

problem z jazda

Moderator: mechanior

problem z jazda

Postprzez misiu10013 » 11 Maj 2014 15:54

Mamy problem z ustaleniem gdzie jest wina.
Kupilismy ladowarke, ktora nie chciala jezdzic i podnosic/otwierac lyzki. Poprzednik dal glowna pome do regeneracji. Pompa wrocila i zostala zamontowana i nic sie nie zmienilo. Firma regenerujaca daje 100% gwarancji, ze pompa jest ok, takze wina jest najprawdopodobniej w elektryce. Dziala tylko skrent, ale on jest napedzany pompa przy silniku, ale tam nie ma elektroniki. Mamy porobione zdjecia wszystkich pomp gdzie napewno jest wina, tylko jak ja ustalic? Na zdjeciach zaznaczylem gdzie prad jest a gdzie nie ma. Moze ktos pomoze po malu ustalic wine. Prosze o jakies wskazowki kolejnosci ustalania gdzie prad powinien zalaczac kolejne elektrozawory. Jeszcze jedno. Przy uruchomieniu silnika na wolnych obrotach pali sie kontrolka ladowania, na wiekszych gasnie. Znalezlismy jeszcze wolne dwa kabelki, okazalo sie , ze sa one od czujnika hamulca. Poprzednik widocznie je odlaczyl, po podlaczeniu pali sie swiatlo stopu caly czas. Czy to moze miec jakis wplyw na ta jazde?

Jeszcze jedno pytanie. Na zbiorniku oleju hydraulicznego sa dwa filtry napowrocie, do jednego wcale nie wraca olej z glownej pompy tej przy silniku bo widocznie ta pompa niepobiera oleju. Cos musi byc chyba z jakimis zaworem.
Załączniki
7.jpg
foto 1.1.jpg
1. Do tych elektrozaworow prad dochodzi, slychac jak sie zalaczaja przy wlaczaniu jazdy do przodu lub do tylu.
2. Nie wiem co to jest, byc moze jakis odpowietrznik lub redukcja do sprawdznia cisnienia. Tam troszke pokazuje sie zburzony olej.
3. To byc moze jest jakis zawor. Nie wiem do czego on sluzy.
4. W tym przewodzie i przeciwnym a prawdopowodnie w zadnym podlaczonym do tej pompy nie ma oleju.
5.5.jpg
Tutaj niedochodzi prad.
Skad powinien dojsc, co go zalacza ?

misiu10013
Nowicjusz

  • Posty: 18
  • Rejestracja: 14 Gru 2013 20:20

Maszyna: Furukawa 320e

Firma: nima


Reklama

simmet

problem z jazda

Postprzez Coval » 11 Maj 2014 16:25

Element opisany pod numerem 2 to jest przyłącze diagnostyczne do zmierzenia wartości ciśnienia pompy głównej - ona odpowiada za podnoszenie i otwieranie, zamykanie łyżki.

Jeżeli podnoszenie i opuszczanie ramienia głównego nie działa, jest problem albo z ilością oleju w hydraulice, napędem lub stanem pompy głównej lub z rodzielaczem ( np. zawieszony zawór bezpieczeństwa)

Odnośnie hamulca. Większość maszyn, po zaciągnięciu hamulca ręcznego rozłącza jazde. Sprawdź czujnik od tego hamulca. Być może jest na tej samej lini co czujnik stopu, są przetarte przewody, brak sterowania.

Sprawdź stan akumulatora, oraz napięcie podczas ładowania. Zbyt niskie napięcie nie pozwala uruchamiać niektórych cewek. Sprawdź napięcie na przewodach dochodzących do tych cewek oraz ich oporność.

Odnośnie braku oleju w drugim filtrze, być może pilot pompy jest ustawiony w pozycji neutralnej, działa tylko pompa doładowania na mniejszym obiegu. Ale nie jestem pewien.

Musiałbyś wrzucić zdjęcia wszystkich pomp, oraz ich numery seryjne z nazwą producenta. Napewno na forum są osoby , które ich budowę.
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej