przez RR Łukasz » 09 Cze 2014 21:25
Witam,
- co chodzi o tryby jazdy jeżeli działa tylko samochodowy to najprawdopodobniej masz uwalony czujnik zbliżeniowy na tylnej osi ( ale najpierw sprawdź bo może zaczepiłeś gdzieś i podgiołeś mocowanie ww czujnika - odległość czujnika od podkładki na siłowniku skrętu ok 3mm)
jeszcze jedno jak kierownica chodzi bardzo ciężko to :
jak dawno wymieniałeś olej w hydraulice ??? jak nie dawno to jaki był wlany
czy wymieniałeś filtr oleju hydraulicznego???
jeżeli serwis olejowy był robiony to proponuję odkręcić zawór priorytetowy ( znajduje się przy pompie, najlepiej wcześniej umyć maszynę w tym miejscu żeby syf ci się nie dostał do układu) wyczyścić go w środku zobaczyć czy nie ma uszkodzeń typu zatarty zawór np.
- jeżeli chodzi o podporę to jak nie pogiąłeś przewodów metalowych na siłowniku podpory i nie grzebałeś w zamku na siłowniku to zobacz czy dźwignia którą uruchamia się ową podporę jest przykręcona odpowiednio ( nie ma luzu) jak jest ok przy rozdzielaczu z luzami i przesuwka rusza się tyle samo w jedną stronę ile w drugą to możesz rozebrać zamek (zawór) znajdujący się na słowniku podpory działającej powoli może być zabrudzony, mieć zużyte uszczelnienia o-ring albo po prostu zmęczył się pracą i trzeba go będzie wymienić .\
powodzenia daj znać co wyszło, jak rady nie pomogą to będziemy myśleć dalej i kierować się w stronę orbitrolu i pomiaru ciśnień które możesz wykonać teraz przed demontażem zaworu na pompie i puźniej po ponownym montażu.
Jeśli pomogłem kliknij POCHWAŁA!
konserwacja i przeglądy UDT wózków widłowych i podestów
tel: 883 960 007
RR Łukasz
Młodszy operator
- Posty: 157
- Rejestracja: 07 Sty 2013 14:51
- Miejscowość: Zamość
- Pochwały: 3
Maszyna: brak
Firma: mała :)