przez tomeksoczo » 08 Lip 2015 00:08
Witam
Jestem uzytkownikiem Kramerka 512 SE i oczywiscie milem ten sam problem co wszyscy, Brak sterowania na rozgrzanym oleju, pierwszym krokiem bylo zalozenie chodnicy do oleju. takiej z wiatrakiem, Pomoglo , Kramerek dzialal 15 minut dluzej.....Ogolnie jestem laikiem w tych sprawach ale udalo mi sie poradzic z problemem sterowania, wiec wybaczcie mi nie fachowe slownictwo.
Wrecz bardzo nie fachowe.
Pierwszym krokiem bylo odnalezienie przewodu doprowadzajacego olej do pedalu hamulca, Wymontowalem go calkowicie, wychodzi on z SHUT OFF VALVE ktory jest zaznaczony na rozowo w przeslanym skanie. Do zaslepienia otworow uzylem zaslepek z metrycznym gwintem(nie pamietam jaki rozmiar). Prosze sie nie sugerowac polozeniem przewodow na manualu bo moj ShUT OFF VALVE w rzeczywistosci wyglada inaczej. ale latwo go odnalesc po Brake Check Point ktory jest zaznaczony na pomaranczowo.
Jezeli wymontujecie ten przewod i zaslepicie otwory to mozecie sie cieszyc 100% - ym sterowanim waszym Kramerkiem(JEDNYM PALCEM !!! Olej faktycznie sie grzeje tak jak i kiedys lecz nie ma to wplywu na kierowanie pojazdem, bez znaczenia na czas wykonywanej pracy, oczywiscie JEZELI WASZA POMPA NIE JEST USZKODZONA, I NIE MACIE POWAZNIEJSZYCH WYCIEKOW.
Przyczyna braku sterowania na rozgrzanym olej jest wewnetrzy wyciek w pedale hamulca i olej zamiast do "orbitolu idzie z powrotem do zbiornika oleju"
UWAGA!!!
NIE MACIE TERAZ HAMULCOW, tylko dobre sterowanie .O hamulcach napisze jutro....i postaram sie zrobic kilka fotek.
HAMULCE:
Tak jak obiecalem, dwa schematy podlaczenia nowej pomki hamulcowej, w moim przypaku David Brown. A drugi skan od ursus c-360.bardziej szczegolowy opis w schemacie D Browna, ale to dziala na tej samej zasadzie, kwestia podpiecia sie w innym miejscu. PS. Napisanie opisu modernizacji tego ustrojstwa zajelo mi wiecej czasu niz sama modernizacja!!!
Napiszcie jak sie udaly przerobki....szerokiej drogi
WAZNE
W miejscu gdzie przecinacie przewod hamulcowy by podlaczyc pompke, nie zapomnijcie zaslepic konca przewodu ktory wraca do pedalu hamulca.....w przeciwnym wypadku zejdzie wam caly olej hydrauliczny ze zbiornika oleju.
- Załączniki
-
- ursus c-360
-
- David Brown
-
-
Ostatnio edytowany przez
tomeksoczo 13 Lip 2015 23:52, edytowano w sumie 3 razy
tomeksoczo
Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 Lip 2015 22:35
Maszyna: Kramer Allrad 512SE
Firma: Bally-IRL