16 Lis 2016 19:50
po podłączeniu zegaru ciśnienia o zakresie 10-250 bar zegar milczał. Dokupiłem zegar o zakresie od 1-10bar i oto wyniki: Na neutralu stałe 6bar na niskich obrotach jak lekko dodam gazu wchodzi na 8 bar. Po wciśnięciu sprzęgła spada na około 3 bary i rośnie po chwili do 5 bar mimo, że mam wciśnięty pedał sprzęgła. Sprawdziłem po wciśnięciu pedału sprzęgła kowadełko odłącza się od rozdzielacza czyli linka dość wyprzęga. Dodam, że nie ma problemu z jazda i uciągiem 4 koła mielą bez problemu a i w czasie jazdy mogę przełączać biegi tylko na postoju jest problem.
16 Lis 2016 21:22
Zmierz ciśnienia na sprzęgłach kierunku jazdy podczas zmiany kierunku.
16 Lis 2016 21:26
A dokładniej mógłbyś napisać jak to zrobić i gdzie się wpiąć aby zrobić ten pomiar?
18 Lis 2016 00:28
Niestety to nie moja marka, nie znam lokalizacji połączeń i wartości.
18 Lis 2016 09:36
Zastanawiam się czy problemem nie są nowe tarczki jazdy które zamontowałem. mogą być ciut grubsze i brakuje zakresu pracy siłownika dociskającego tarczki. Przed wymiana wszystko chodziło ok, a tylko wymieniłem tarczki i sprężynę dociskowa. Żadnych dodatkowych regulacji nie ma, rozdzielacz jest szczelny, wszystko pracuje ( resztą maszyna cały czas pracuje) może tarczki muszą się lekko przytrzeć?
18 Lis 2016 21:57
Zmierzyłeś luz na sprzęgle po złożeniu?
19 Lis 2016 01:10
Nie luzy nie zmierzyłem, ale raczej był minimalny wręcz niewyczuwalny ale tarczkami można było obracać. uznałem że tak musi być skoro nie ma dostępnych różnych grubości tarcz i przekładek.
20 Lis 2016 16:36
Są dostępne różne grubości ale nie każdy producent maszyny ujmuje to w dokumentacji. Tolerancja luzu jest dosyć duża i w praktyce jest prawie równa skokowi tłoka sprzęgła. Zależy od ilości tarcz, im ich więcej tym większa. Np w znanych mi sprzęgłach przy zestawie 6 do 10 par tarcza+przekładka luz po zmontowaniu wynosi 2-4 mm.
26 Kwi 2018 20:30
Też posiadam jcb 520-4 M czy jakoś tak
Siadło mi cos jak wyżej u kolegi z jazdą , zmiennik czy rewers mam oddzielnie od skrzyni , zresztą to jest stare jcb 3cx tylko odwrotnie napędy
Do rzeczy jeździ tylko do przodu do tyłu rewers to stoi i czuć że ma oba kierunki jazdy załączone na neutralu na hamulcu stoi ale ledwo bo rwie do przodu na pedał sprzęgła nie reaguje
rewers na linkę rozdzielacz wbudowany w skrzynię ,
Ciśnienie to na zimnym 9-10 bar na ciepłym 8-9 , A i cały czas takie same bez względu na połozenie rewersu czy ruch pedała sprzęgła .
To takie ma byc czy za małe , a i części do tego to gdzie mogę znaleźć ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.