03 Sie 2015 19:05
Wyjąć i obejrzeć, podpiąć do 12v, sprawdzić czy się przesuwa tłoczek.
03 Sie 2015 19:30
OK. Jutro powinienem to sprawdzić
05 Sie 2015 11:48
Można powiedzieć zagadka rozwiązana. Wykręciłem cewke i wszystko z nią OK. Wykręciłem także ten rdzeń który wchodzi do tej pompy. W tym rdzeniu w pompie są takie trzy sekcje z otworami. Jedna z sekcji była zapchana opiłkami. Pytanie skąd tam wzieły się tę opiłki? Po wyczyszczeniu opiłek wentylator kręci się tak jak powinien. Dzięki za pomoc
05 Sie 2015 14:53
ten rdzeń " to jest właśnie zawór..o który nam chodziło )).tylko te opiłki.trzeba było przynajmniej zobaczyć czy są one " zelazne" czy moze aluminiowe..sprawdź filtr.dobrze by było zlokalizowac element który się posypał.
05 Sie 2015 22:15
Pewnie pompa wyprodukowała opiłki ameliniowe....
Przejrzyj dokładnie cały układ, WYMIEŃ filtr oleju hydraulicznego, najlepiej byłoby rozebrać i wyczyścić hydromotor wentylatora.
21 Wrz 2015 22:45
Witam.
Od pewnego czasu dalej mam problem z moją ładowarką. Problem polega na tym, że ładowarka nie chce odpalać Rozrusznik kręci, kręci ale nie ma mocy żeby ją odpalić. Rozrusznik jest nowy. Po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu dwa razy mignie czerwony wykrzyknik i gaśnie. Po przekręceniu zapłonu pompka cały czas dobija paliwo. Ładowarka bardzo ciężko kręci i wygląda to tak jakby był słaby akumulator lecz jest nowy. Nie wiem czy też tak powinno być ale podczas odpalania jak kręci rozrusznik to kręci się także wentylator od chłodzenia.
Czym to wszystko może być spowodowane?
22 Wrz 2015 00:31
Standard w tych maszynach, stałe obciążenie hydrauliki, wada układu sterowania wydajnością prawdopodobnie w zaworze priorytetu. Naprawa niewiele pomoże, jedynym sposobem na złagodzenie objawu jest wykonanie chwilowego upustu ciśnienia z linii LS lub lepiej z głównego ciśnienia na wyjściu z pompy w momencie odpalania...
Spróbuj odpalać maszynę jednocześnie kręcąc mocno kierownicą... pomaga?
22 Wrz 2015 19:57
Kręcąc kierownicą ładowarka kręci lżej. Czyli nie ma możliwości nic z tym zrobić?
22 Wrz 2015 21:00
Podałem odpowiedź:
mechanior napisał(a):jedynym sposobem na złagodzenie objawu jest wykonanie chwilowego upustu ciśnienia z linii LS lub lepiej z głównego ciśnienia na wyjściu z pompy w momencie odpalania...
22 Wrz 2015 22:34
Ale w jaki sposób to zrobić?
23 Wrz 2015 00:14
Jeżeli do tej pory nie rozumiesz co napisałem to wykonanie takiej modyfikacji będzie dla ciebie trudne...
Napisałem: upust chwilowy czyli np elektrozawór otwierający linie wyjścia z pompy do przelewu na zbiornik w chwili odpalania maszyny.
29 Paź 2015 18:57
Witam.
W mojej ładowarce pojawiły się jeszcze takie błędy:
036 0320 02
036 0174 02
036 0342 02
036 0110 03
Mógłbym prosić o rozkodowanie ich?
29 Paź 2015 20:25
036 0320 02 - błąd danych czujnika obrotów silnika
036 0174 02 - błąd danych czujnika poziomu paliwa
036 0342 02 - błąd danych wtórnego czujnika prędkości obrotowej (w pompie wtryskowej)
036 0110 03 - zwarcie czujnika temperatury silnika
29 Kwi 2018 14:12
mechanior napisał(a):Standard w tych maszynach, stałe obciążenie hydrauliki, wada układu sterowania wydajnością prawdopodobnie w zaworze priorytetu. Naprawa niewiele pomoże, jedynym sposobem na złagodzenie objawu jest wykonanie chwilowego upustu ciśnienia z linii LS lub lepiej z głównego ciśnienia na wyjściu z pompy w momencie odpalania...
Spróbuj odpalać maszynę jednocześnie kręcąc mocno kierownicą... pomaga?
Jak wyglada ten zawór ? Gdzie jest dokładnie zamontowany ? I najlepiej jak on się dokładnie nazywa ?☺
03 Maj 2018 22:07
Nazywa się tak jak napisałem ZAWÓR PRIORYTETU, jest elementem rozdzielacza
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.