Nie masz prędkości (szybko/wolno)?
Masz pompę jazdy i silnik hydrauliczny, jeśli chodzi o przeniesienie napędu z silnika spalinowego do układu jezdnego?
Zrób zdjęcie jak przenoszony jest napęd w Twojej ładowarce, bo z samych treści postów robi się ferment. Tak byłoby najlepiej.
Pisząc "klasyczny" myślałem, że masz po prostu pompę jazdy + silnik hydrauliczny, w którym zmiana prędkości jest realizowana za pomocą zmiany kąta wychylenia płyty sterującej (zmiana chłonności silnika hydraulicznego) za który odpowiada elektrozawór, do którego dochodzi napięcie, poprzez włączenie przełącznika w kabinie. W takim przypadku przyczyn nie należałoby szukać od razu w pompie czy silniku hydraulicznym a przykładowo w cewce elektrozaworu.
Ale nie o tym mowa, bo wychodzi na to, że u Ciebie jest coś zupełnie innego, niestety z taką technologią nie miałem styczności. Nie jestem serwisantem, tylko zwykłym operatorem, więc z tym, z czym miałem styczność mogę coś pomóc
Ale jak wspomniałem, zamieść zdjęcia, zapewne dużo to pomoże w przypadku rozgryzienia jaki to masz układ i naprowadzenia na trop usterki