Moderator: mechanior
etechniczny
Nowicjusz
Maszyna: KOPRKA KOMATSU PC210,
Firma: TINARG SP. Z O.O.
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
mechanior napisał(a):1. Nie drzyj ryja.
etechniczny napisał(a):SPORA RÓŻNICA POMIĘDZY WYSOKOŚCIĄ BIEŻNIKA NA OPONACH ZAŁOŻONYCH NA PRZEDNIEJ OSI I NA TYLNEJ, ROŻNICA WYNOSI OK 5CM.
JAKIE SĄ DOPUSZCZALNE NORMY ODCHYŁU W RÓŻNICACH BIEŻNIKA I CZY MOGŁO TO BYĆ PRZYCZYNĄ USTERKI TYLNEGO MOSTU.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
nowilukas
Pomocnik operatora
Maszyna: Furukawa 355 ll
Firma: Zbwm
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
nowilukas
Pomocnik operatora
Maszyna: Furukawa 355 ll
Firma: Zbwm
Brandix
Fachoperator
Maszyna: CAT: 428C, 301.8C
Mecalac 12 MXT
Firma: Roboty ziemne
mechanior napisał(a):Mosty są dokładnie takie same, nie ma różnic w wytrzymałości.
nowilukas napisał(a):26,5/25 i były już gdy ją pierwszy raz ujrzałem. gdy studiowałem dtr to tam napisane jest że opona powinna być 23,5/25
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości