wibako

Service manual L506 Stereo

Moderator: mechanior

Service manual L506 Stereo

Postprzez jaras89 » 05 Gru 2016 12:54

Marka i model maszyny: Liebherr L506 Stereo
Rok produkcji: 2004
Numer seryjny: VATZ0776HZB010911

Czy posiada ktoś książkę serwisową do takiej ładowarki lub link do strony? Potrzebuję informacji o ikonkach, przyciskach oraz o silniku. jarek.t@onet.eu Możliwość zapłaty za servisówke.

jaras89
Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 05 Gru 2016 12:30

Maszyna: Liebherr L506 Stereo 2004r.

Firma: Własna- wydobycie torfu.


Reklama

simmet

Service manual

Postprzez MARIO/MECALAC » 05 Gru 2016 17:49

Regulamin !!
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Re: Service manual

Postprzez maciekmm6891 » 05 Gru 2016 20:55

serwisówki nie mam ale jeżeli masz jakieś pytania to mogę pomóc ponieważ też na 506 pracujemy z reszta w kabinie filozofii nie ma

maciekmm6891
Fizol

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 08 Paź 2013 07:44
  • Miejscowość: Białystok

Maszyna: Liebherr L506

Firma: Carga


Re: Service manual

Postprzez jaras89 » 07 Gru 2016 18:19

potrzebowałbym opisu ikonek na pulpicie co oznaczają zwłaszcza te czerwone, jakie oleje lać do silnika, hydrauliki oraz do mostów- jak sprawdzić stan? Jakichś podstawowych informacji na temat silnika: typ, gdzie mogę sprawdzić jego numer czy pasuje do vinu? (czy ten silnik nie posiada uszczelek tylko składany jest na sylikon?)
Załączniki
aaaa.jpg

jaras89
Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 05 Gru 2016 12:30

Maszyna: Liebherr L506 Stereo 2004r.

Firma: Własna- wydobycie torfu.


Re: Service manual

Postprzez maciekmm6891 » 07 Gru 2016 19:39

Oleje: http://lubematch.shell.pl/pl/pl/equipme ... _EFt8PjLGU

Do hydrauliki idzie olej silnikowy ale my lejemy shell spirac s4 txm 10w30
Do mostów i zwolnic olej przekladniowy LS
Numer silnika jest z tylu od strony kabiny zeby go odczytac musielismy oderwac plytke z numerem. Silnik liebherr D404-T00 odpowiednik John Deere 4024T. Mamy górną pokrywę bez uszczelki na silikon. Części raczej drogie jak na tak maly silnik. W mosty staramy się wlewać tyle żeby nie wyciekało przez korek.

maciekmm6891
Fizol

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 08 Paź 2013 07:44
  • Miejscowość: Białystok

Maszyna: Liebherr L506

Firma: Carga


Service manual

Postprzez mechanior » 07 Gru 2016 23:20

maciekmm6891 napisał(a):Do mostów i zwolnic olej przekladniowy LS


Jaka lepkość, olejów LS jest cała grupa od 10W30 do 90W140....
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: Service manual

Postprzez maciekmm6891 » 08 Gru 2016 08:24

mamy zalany FUCHS TITAN GEAR LS 90. W DTR od liebherra 514 znalazlem ze może być zalany 80W90, natomiast serwis liebherr informowal nas ze 85W90 w przypadku obu ładowarek. Przepraszam nie zauważyłem że na stronie shella nie został wyszczególniony olej do mostów.

maciekmm6891
Fizol

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 08 Paź 2013 07:44
  • Miejscowość: Białystok

Maszyna: Liebherr L506

Firma: Carga


Re: Service manual

Postprzez jaras89 » 08 Gru 2016 16:48

Bardzo dziękuje za te informacje.
Mam jeszcze pytanie co do tych mostów, to nalewa się tą śrubą co jest po "środku osi"? a do czego służą te śruby w osiach co są od zewnątrz w bębnach?
Czy jest możliwe aby ktoś dla sprawdzania czy jest włączone napięcie wykorzystał ikonkę od kierunkowskazów, gdyż po włączeniu hebla świeci się cały czas, gdy włączy się kierunek dodatkowo pulsuje, działają normalnie kierunki i awaryjne.
I ostatnia prośba o opisanie ikonek w jakimś wolnym czasie.
Załączniki
20161201_132835.jpg

jaras89
Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 05 Gru 2016 12:30

Maszyna: Liebherr L506 Stereo 2004r.

Firma: Własna- wydobycie torfu.


Re: Service manual

Postprzez Brandix » 08 Gru 2016 17:44

jaras89 napisał(a):Bardzo dziękuje za te informacje.
Mam jeszcze pytanie co do tych mostów, to nalewa się tą śrubą co jest po "środku osi"? a do czego służą te śruby w osiach co są od zewnątrz w bębnach?

Do środkowej części mostu (dyferencjału) leje się olej tym korkiem po środku. Te "bębny" jak to nazwałeś to zwolnice (przekładnie planetarne) - w nich także wymienia się olej (z taką częstotliwością jak w dyferencjale)
"Jeżeli coś może się popsuć w wielu miejscach, to uszkodzenie wystąpi tam, gdzie wyrządzi największe szkody."

Brandix
Fachoperator

  • Posty: 1326
  • Rejestracja: 20 Maj 2015 20:37
  • Miejscowość: Czyżowice
  • Pochwały: 153

Maszyna: CAT: 428C, 301.8C
Mecalac 12 MXT

Firma: Roboty ziemne


Service manual

Postprzez Piotr mc 85 » 16 Gru 2016 15:37

jaras89 napisał(a):I ostatnia prośba o opisanie ikonek w jakimś wolnym czasie.

Robi się.
Górny wers:
1- nie wiem (może awaryjny układ kierowniczy), 2- jazda w przód, 3- jazd w tył, 4 - niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania silnika
drugi wers:
1-Za niskie ciśnienie w układzie hamulcowym, 2- zbyt wysoka temperatura oleju skrzyni biegów, 3-aktywna blokada podnoszenia ramienia (ciągniesz dżojstik na max do tyłu aż zaskoczy i jak puścisz to też całe ramie będzie podnosić do samego końca), 4 - zbyt wysoka temp. cieczy chłodzącej silnik.
trzeci wers:
1- , 2- nie wiem sprawdzić układ kierowniczy? 3- za wysoka temp. oleju hydraulicznego, 4- rezerwa paliwa/min. stan przekroczony
czwarty wers:
1-kierunkowskazy, 2-brak ładowania, 3- włączony hamulec postojowy, 4- skrzynia zapina tylko do 2. biegu (domyślam się)
piąty wers:
1-światła drogowe, 2- świece żarowe, 3- zatkany filtr powietrza do silnika, 4- skrzynia zapina tylko do 1. biegu,
szósty wers:
licznik motogodzin i kontrolka biegu neutralnego.
Zegary to chyba wiesz pierwszy nie czytelny, drugi zegar temp. cieczy chłodzącej silnik.
Załączniki
20161201_132835.jpg
Pozdrawiam Piotr

Piotr mc 85
Fachoperator

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 16 Cze 2008 22:26
  • Miejscowość: Jaźwina
  • Pochwały: 34

Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5

Firma: Kopalnia


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej