Sam, bo pracuje na centrum cnc,
Co do zaworu o ktorym pisalem, ciezko bedzie go zdobyc, zdecydowalem sie zalozyc jak radziles zewnetrzny, i bez akumulatora pewnie sie nie obejdzie. podobny system byl juz w tej maszynie do wspomagania hamulcow, ale tego nie odbudowalem, uszczelnienia nie do zdobycia, a bez wspomagania hamuje bardzo dobrze.
Zostal, mi jeden sprawny zawor z tego obwodu, podejrzewam ze taki wlasnie, ale nr niema zadnych i pewnosci niemam. Pozatym jeszcze dla bezpieczenstwa sterowania nalezaloby uzyc zaworu przelewowego, Pewnie jest taki w jednym zespole (ladujacy czy tam redukcyjny i przelewowy), Jesli ktos wie prosze o info jaki konkretnie.
-- 10 Wrz 2017, o 09:18 --
Witam ponownie.
Zalozylem zewnetrzny zawor regulacyjny cisnienie wraz z akumulatorem, probowalem w szerokim zakresie cisnien.
Dzojstik byl tylko twardszy, lecz precyzji i tak nie uzyskalem.
Udalo mi sie dobrze kupic dzojstik elektryczny wraz ze sterownikiem, oraz cewki.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/7f0b20a376a7a1c0Jest to dzojstik o numerach 162F2025 komunikacja CAN podlaczonych 5 wyjsc.
Problem w tym ze nie znam, i naprawde nie moge znalezc do tego modelu opisu pinout.
Jest kabel zakonczony dwoma wtykami, w obu sa te same sygnaly. Dzojstik pochodzi z jakiejs maszyny, lecz nie byl polaczony prosto do sterownika, lecz wpiety w instalacje.
Sterownik i cewki wszystko jasno opisane.
Poprostu poszukuje opisu wyjsc.