(skrzynia mechaniczna 4 biegi, rewers hydrauliczny)
Tak napisałeś więc nie czaruj.
Rewers w tych skrzyniach jest zawsze "hydrauliczny" bo sprzęgła uruchamia ciśnienie oleju tylko w całkiem starych był mechaniczny zawór sterowany cięgnami i dźwignią z kabiny a w nowszych przepływem oleju zarządza elektrozawór, nie było jasno napisane dlatego dopytywałem. Poza tym w wersji mechanicznej na zaworze jest dodatkowa cewka która ma jedno jedyne zadanie: ODCINA dopływ oleju do sprzęgieł i zazwyczaj ona jest winna w tym systemie (lub jej zasilanie)
Mówisz że prąd do wyłączników/wysprzęglików jazdy dochodzi a mimo to po naciśnięciu maszyna jedzie, problem w tym że wysprzęgliki mają PRZERWAĆ dopływ prądu a tu już są dwie szkoły bo część tych skrzyń miało system bezpośredni czyli wyłączniki po naciśnięciu odcinają zasilanie cewek (lub masę) albo też podają prąd (masę) na cewkę przekaźnika przerywającego...
Szukałbym w instalacji elektrycznej wysprzęglików - przejrzyj połączenia, wtyczki, złaczki i przewody szczególnie w miejscach gdzie przechodzą z lewarków/dźwigni do części nieruchomych wiązki zamocowanych do stałych elementów maszyny.
czasem przewód jest przerwany w miejscach wibracji nawet pod nienaruszona izolacją, miejsca podejrzane trzeba sprawdzić naciągając lekko przewody.