Strona 1 z 1

Nierowny Skręt

PostWysłany: 26 Wrz 2017 18:20
przez Aloiz
Marka i model maszyny: HSW Ł-34
Rok produkcji: 1987
Numer seryjny: ----

Witam, chciałbym zasięgnąć porady, mianowicie od jakiegoś czasu zmagam się z przypadłością ze maszyna w prawo skręca do pełnego złamania, natomiast w lewo dochodzi tak do polowy złamania i nagle blokada, nie można ukręcić kierownica, jakby jakaś blokada, padło podejrzenie na siłowniki skrętu ze mogą mieć przeciek wewnętrzny i po sprawdzeniu oba miały, wiec zamówiłem regenerowane i po dzisiejszej wymianie na nowe, nie ma w ogóle poprawy. jest tak, jak było przed wymiana, przychodzi mi do głowy sprawdzenie tych po regeneracji czy czasem nie maja przecieku.


Może ktoś podpowie co jeszcze sprawdzić ??

Pozdrawiam

Nierowny Skręt

PostWysłany: 26 Wrz 2017 20:18
przez Brandix
A układ skrętu klasyczny (rozdzielacz skrętu, regulator stałego przepływu i układ śledzący)? Czy może orbitrol?
Jak klasyczny, to spróbuj odpiąć drążek idący od przekładni kierowniczej do rozdzielacza skrętu - kierownica powinna się kręcić wtedy bez problemów - jeśli będzie problem, to prawdopodobnie przekładnia kierownicza. Jeśli będzie ok, to problem może tkwić w samym rozdzielaczu skrętu - lubi płatać figle na różne sposoby (np. zdarzało się, że w 1 stronę maszyna skręcała praktycznie sama, a w drugą nie można było uciągnąć kierownicy).

Re: Nierowny Skręt

PostWysłany: 26 Wrz 2017 21:03
przez Aloiz
Tak, uklad skretu klasyczny czyli przekladnia i rozdzielacz skretu, posprawdzam co pisales i dam znac jakie efekty.

Nierowny Skręt

PostWysłany: 28 Wrz 2017 10:58
przez Brandix
I co z tego wynikło?

Nierowny Skręt

PostWysłany: 28 Wrz 2017 11:00
przez Aloiz
Na 90 % do wymiany rozdzielacz hydrauliczny skrętu, bo regulacja na końcówkach kierowniczych nie dala żadnego efektu. przekładnia kierownicza działa bez zarzutu w obie strony.

:)