Kontrolka i ewentualne odpowietrzenie
Wysłany: 03 Paź 2017 05:54
Marka i model maszyny: volvo l30b
Rok produkcji: 2002
Witam mam taką sprawę.
Pęk nam wąż wychodzący z pompy i idący zdaje się do pompy jazdy(element nad tylnym mostem).
Po jego wymianie i okazyjnej wymianie 2 węży idących do nagrzewnicy okazuje się iż pali się czerwona kontrolka( wszystkie płyny uzupełnione). Mianowicie tłoczek wciskany w tłok podzielony przerywaną kreską i dwie krople oleju jedna nad tą kreską druga pod.
Pytanko odczego to kontrolka czy może świadczyć o zapowietrzeniu układu ? Jak go odpowietrzyć? Ewentualnie nr telefonu do jakiegoś mechanika z Łodzi?
Pozdrawiam
Rok produkcji: 2002
Witam mam taką sprawę.
Pęk nam wąż wychodzący z pompy i idący zdaje się do pompy jazdy(element nad tylnym mostem).
Po jego wymianie i okazyjnej wymianie 2 węży idących do nagrzewnicy okazuje się iż pali się czerwona kontrolka( wszystkie płyny uzupełnione). Mianowicie tłoczek wciskany w tłok podzielony przerywaną kreską i dwie krople oleju jedna nad tą kreską druga pod.
Pytanko odczego to kontrolka czy może świadczyć o zapowietrzeniu układu ? Jak go odpowietrzyć? Ewentualnie nr telefonu do jakiegoś mechanika z Łodzi?
Pozdrawiam