zeppelin zm 15 napisał(a):Jeśli opony są tej samej średnicy to nie powinno się stać.
Przy łamanej maszynie problem nie występuje, bo koła przednie i tylne idą tymi samymi śladami, dzięki temu jest gwarancja że się nic nie stanie, bo nie występują naprężenia w układzie napędowym. Chyba że masz zanieczyszczoną nawierzchnię piaskiem, ziemią to nie przeszkadza.
zeppelin zm 15 napisał(a): Jeśli chodziło by blokady mostów to tak ale 4x4 ?
Może tak być, ale przy długotrwałej eksploatacji jest możliwość (większa lub mniejsza, zależne od solidności konstrukcji) że się coś posypie. Wiem że to upierdliwe jeśli dwa napędy potrzebne do nabrania urobku a jeździsz po twardym, bo wiem jak to działa i wyobrażam sobie to w praktyce. Można zaradzić temu poprawiając ergonomię, tzn, zamontować dodatkowy włącznik na przytrzymanie (elektryczny) w zasięgu lewej stopy, lub którejś ręki i elektrozawór będzie Ci załączać chwilowo napęd, a oryginalny zostaw do pracy na gruncie.