Kwestia dotycząca regulacji jazdy
Wysłany: 09 Lut 2018 13:30
Marka i model maszyny: FDI SAMBRON T 2567
Rok produkcji: 1991
Witam
Kupiliśmy ładowarkę jak w temacie. Kwestia najważniejsza dotyczy regulacji pompy hydrostatu, a dokładnie regulacji samej pompy w odniesieniu do obrotów silnika i rozpoczęcia jazdy po wybraniu kierunku. Na chwilę obecną po wybraniu jazdy w przód lub w tył nawet obrotach silnika ok 800obr ładowarka porusza się i trzeba używać sprzęgła, aby precyzyjnie podjeżdżać. Ładowarka ta posiada dwie pompy, jedna od hydrauliki, druga jazdy. Ta druga właśnie posiada sprzęgło mechaniczne na lince. Wczoraj rozmawiałem z jednym specjalistą z tego forum (nie mogę odnaleźć postu) i stwierdził, że ta pompa ma regulację względnych obrotów silnika, po których przekroczeniu ładowarka zacznie się poruszać. Czy ktoś wie co i jak dokładnie trzeba zrobić? Może tą regulacje ustawia się na hydromotorze? tam są dwa przekażniki, jakby od jazdy przód / tył. Czy ktoś posiada jakieś schematy elektryczne lub jakąkolwiek instrukcje do tej maszyny?
W sumie jest jeszcze jeden temat. Przy podnoszeniu ramienia nie ma problemów, wyrywa do góry jak złoto. Natomiast podczas opuszczania pojawia się słyszalne obciążenie układu hydraulicznego a samo ramię bardzo wolno opuszcza się. Na siłowniku podnoszenia jest kostka (pewnie jakiś rodzaj zamka) oraz dwa elektromagnesy. Być może są od trybu pływającego (tak to jest rozwiązane w avancie 420, którego posiadamy) ale nie wiem czy w sambronie to się da włączyć/wyłączyć i czy w ogóle coś takiego jak funkcja pływająca jest.
Zauważyłem też, że w przednim panelu na wysokości prawego kolana jest pokrętło, które obraca się o ok. 150 stopni i jest chyba połączone z tą właśnie kostką na siłowniku. Od czego to może być sterowanie?
Ostatnia kwestia dotycząca wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. Gdy zapłon jest wyłączony (również odcięta masa aku) jest on wychylony do połowy, po włączeniu zapłonu wskaźnik ląduje w pozycji 0 i nie wskazuje temperatury.
Dziękuję z góry za odpowiedzi
Rok produkcji: 1991
Witam
Kupiliśmy ładowarkę jak w temacie. Kwestia najważniejsza dotyczy regulacji pompy hydrostatu, a dokładnie regulacji samej pompy w odniesieniu do obrotów silnika i rozpoczęcia jazdy po wybraniu kierunku. Na chwilę obecną po wybraniu jazdy w przód lub w tył nawet obrotach silnika ok 800obr ładowarka porusza się i trzeba używać sprzęgła, aby precyzyjnie podjeżdżać. Ładowarka ta posiada dwie pompy, jedna od hydrauliki, druga jazdy. Ta druga właśnie posiada sprzęgło mechaniczne na lince. Wczoraj rozmawiałem z jednym specjalistą z tego forum (nie mogę odnaleźć postu) i stwierdził, że ta pompa ma regulację względnych obrotów silnika, po których przekroczeniu ładowarka zacznie się poruszać. Czy ktoś wie co i jak dokładnie trzeba zrobić? Może tą regulacje ustawia się na hydromotorze? tam są dwa przekażniki, jakby od jazdy przód / tył. Czy ktoś posiada jakieś schematy elektryczne lub jakąkolwiek instrukcje do tej maszyny?
W sumie jest jeszcze jeden temat. Przy podnoszeniu ramienia nie ma problemów, wyrywa do góry jak złoto. Natomiast podczas opuszczania pojawia się słyszalne obciążenie układu hydraulicznego a samo ramię bardzo wolno opuszcza się. Na siłowniku podnoszenia jest kostka (pewnie jakiś rodzaj zamka) oraz dwa elektromagnesy. Być może są od trybu pływającego (tak to jest rozwiązane w avancie 420, którego posiadamy) ale nie wiem czy w sambronie to się da włączyć/wyłączyć i czy w ogóle coś takiego jak funkcja pływająca jest.
Zauważyłem też, że w przednim panelu na wysokości prawego kolana jest pokrętło, które obraca się o ok. 150 stopni i jest chyba połączone z tą właśnie kostką na siłowniku. Od czego to może być sterowanie?
Ostatnia kwestia dotycząca wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. Gdy zapłon jest wyłączony (również odcięta masa aku) jest on wychylony do połowy, po włączeniu zapłonu wskaźnik ląduje w pozycji 0 i nie wskazuje temperatury.
Dziękuję z góry za odpowiedzi