09 Lut 2018 15:25
witam
mam problem z ładowareczką a mianowicie po odpaleniu wszystko działa ok ale gdy próbuje coś zrobic hydrauliką to lekko przydusza silnik i hydraulika działa bardzo wolno niezależnie od sekcji a na hydraulice zewnętrznej na manometrze pokazuje 220 bar a według instrukcji powinno być 140
proszę o pomoc.
11 Lut 2018 12:37
Jaka pompa hydrauliczna? Jest to wersja LSU ? Masz za fotelem, na podszybiu sterownik ?
11 Lut 2018 18:20
pompa rexroth A10V tak LSU i dokładnie tak sterownik jest na podszybiu dodam numer seryjny 220307 rok 2006.
kierownica chodzi dobrze tylko hydraulika zwalnia gdy obciążenie przekracza ok 160bar
-- 11 Lut 2018 18:20 --
takie odczucie jakby olej szedł przelewem
12 Lut 2018 21:30
Na sterowniku jest dioda LED. Jaki masz kolor? Zielony, czy czerwony pulsacyjny ? Przy pompie wtryskowej powinien być potencjometr ELOBAU .
13 Lut 2018 11:43
na sterowniku rexroth pali się zielona dioda a obok pulsuje czerwona. Odnośnie ELOBAU jest przy pompie wtryskowej; i tak brązowy masa, niebieski 4,95V i czerny od 0,4V do 3,9V przy wzroście obrotów. Na domiar tego wszystkiego gdzieś jest zwarcie bo po zgaszeniu silnika świecą się słabo kontrolki i pracuje pompa paliwowa dopiero jak wyjmę bezpieczniki 40A to gaśnie.
16 Lut 2018 20:10
hydromariusz napisał(a): Na domiar tego wszystkiego gdzieś jest zwarcie
Jeśli jest zwarcie w instalacji, to musisz je usunąć. To ma wpływ na pracę elektroniki.
Na pompie hydraulicznej, z góry będzie wtyczka 2 pin DEUTSCH . Wyjmij ją i powiedz co się zmieniło.
17 Lut 2018 13:21
na włączonej stacyjce na wtyczce jest 12V, gdy jest odpalony to napięcie jest 3,5V. Gdy wtyczka jest wyjęta hydraulika pracuje wspaniale
od tego stopnia że dusi silnik. Gdy wtyczka jest wyjęta na sterowniku czerwona dioda miga szybko, gdy jest podłączona dioda miga z mniejszą częstotliwością, raz na 2 sekundy.
Co do zwarcia, nie zlokalizowane ale na chwile obecną brak, podejrzany alternator na wolnych obrotach jest 12,8V po odpaleniu migają jeszcze kontrolki dopiero po dodaniu gazu gasną, na wysokich jest max napięcie 13V.
17 Lut 2018 13:42
hydromariusz napisał(a):Co do zwarcia, nie zlokalizowane ale na chwile obecną brak, podejrzany alternator na wolnych obrotach jest 12,8V po odpaleniu migają jeszcze kontrolki dopiero po dodaniu gazu gasną, na wysokich jest max napięcie 13V.
Ładowanie akumulatora powinno wynosić 14,0 - 14,4 volt.
hydromariusz napisał(a):Gdy wtyczka jest wyjęta hydraulika pracuje wspaniale od tego stopnia że dusi silnik.
Prawidłowa reakcja. Dusi silnik tylko na wolnych obrotach? Na obrotach np. 1500 hydraulika powinna pracować bardzo szybko.
17 Lut 2018 14:25
Dokładnie tak, na wolnych dusi, przy większych nie, ale słychać że silnik ma obciążenie. Przy 1500 hydraulika pracuje tak jak napisałeś.
17 Lut 2018 14:29
Usuń usterki, które masz w ładowarce i napraw alternator.
Wracając do tego potencjometru Elobau, jest on połączony z systemem dźwigienek z pompą wtryskową. Są one sztywne, czy mają luzy?
17 Lut 2018 14:59
mają troszkę luzu poprzecznego który nie wpływa na to żeby ramie czujnika nie szło razem równo z cięgnem od pompy wtryskowej. więc mogę powiedzieć że luzów nie ma.
17 Lut 2018 20:29
Wziąłbym pod lupe owy potencjonometr. Przekroczenie wartości granicznych(zarówno min jak i max) powoduje wejscie ukladu w stan awaryjny co skutkuje powolnymi ruchami hydrauliki, nawet tylko chwilowe wychylenie poza dopuszczalny zakres skutkuje spowolnieniem i dopiero restart systemu (czyli ponowne odpalenie maszyny) pozwala na prawidlowa prace. Wiem bo sam to "przerabiałem":))
Zwarcie w instalacji elektr. na lini tego przyrzadu moze skutkowac tym samym efektem....
17 Lut 2018 20:51
Mieciu napisał(a):Wziąłbym pod lupe owy potencjonometr. Przekroczenie wartości granicznych(zarówno min jak i max) powoduje wejscie ukladu w stan awaryjny co skutkuje powolnymi ruchami hydrauliki, nawet tylko chwilowe wychylenie poza dopuszczalny zakres skutkuje spowolnieniem i dopiero restart systemu (czyli ponowne odpalenie maszyny) pozwala na prawidlowa prace. Wiem bo sam to "przerabiałem":))
Zwarcie w instalacji elektr. na lini tego przyrzadu moze skutkowac tym samym efektem....
Masz rację, ale w przypadku problemów z instalacją może być różnie.
Na potencjometrze masz dwie fasolki. Poluzuj śrubki, i ustaw tak potencjometr, aby z czarnego przewodu wychodziło napięcie 0.6 volt bez dotykania gazu , i 4.4 volt przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu.
07 Mar 2018 17:19
witam
problem rozwiązany - pomogło ustawienie potencjometru. Duże podziękowania za pomoc.
08 Mar 2018 01:51
Nie no, muszę zmienić kolor tekstu : "Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!" na czerwony, bo zielonego nikt nie czyta
08 Mar 2018 23:08
Sam nie wiem... czy cie nie opierdzielić za kolor ale w sumie CEL UŚWIĘCA ŚRODKI...
07 Cze 2018 17:51
panowie a ja mam taki sam problem gdyz ładowarka byla nadpalona i ie mam wogule tego elobau na pompie hydraulika chodzi bardzio wolno gdy zdejme cewke to smiga ale az ja zdusza gdy nacisne hamulec . z tego co czytam to musze kupic ten elobay a pompe tylko ze u mnie sa inne kolory kabli choc akurat te nie byly palone o i nie zgadzaja mi sie volty to co napisaliscie co robic pomoze ktos
-- 07 Cze 2018 16:51 --
no i niech ktos doradzi gdzie kupic ten Elobau bo na allegro nie ma a w serwisie nie moga znalesc akurat tego rozkladaja rece
09 Cze 2018 00:20
Regulamin przeczytał?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.