Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Brak jazdy

09 Lut 2018 15:26

Marka i model maszyny: Daweoo Mega 400 III plus
Rok produkcji: 1998

Witam moja maszyna nagle zatrzymała . Błąd na wyświetlaczu D5-D6 . Ładowarka nie jedzie ani do przodu ani do tyłu. Po zmianie biegu na manetce z pierwszego na drugi na wyświetlaczu pojawia się że bieg został przełączony ale maszyna nie rusza. Błąd cały czas się wyświetla.

Re: Brak jazdy

09 Lut 2018 20:57

Najprawdopodobniej uszkodzona wiązka, w skrajnych przypadkach sterownik. Baterie zdrowe? Nie odpalaliście może z matki?

Re: Brak jazdy

12 Lut 2018 16:21

Tak baterie zdrowe problem cały czas jest maszyna unieruchomiona

Brak jazdy

13 Lut 2018 01:14

A tam nie gniją te całe SAFE LINKi przy akumulatorach?

Re: Brak jazdy

15 Lut 2018 00:00

mechanior napisał(a):A tam nie gniją te całe SAFE LINKi przy akumulatorach?

Zakładam że bezpieczniki zostały sprawdzone, jeśli sterownik się diagnozuje oraz widzi manetkę zmiany biegów to raczej ma wszystkie "+". Awaria raczej tkwi w wiązce sterownik - regulator, zasilającej cewki lub w samym wyjściu sterownika.
"Error at switch 1 for valve power supply VPS1", "Error at switch 2 for valve power supply VPS2".

Re: Brak jazdy

22 Lut 2018 16:37

Cała instalacja została właśnie przejrzana wszystko z instalacją jest ok wszystkie kostki złączki itp. Od sterownika do skrzyni od manetki do sterownika kabel po kablu wszystko przeglądane. Błąd cały czas się wyświetla. Czy może to być uszkodzenie w samym już sterowniku?

-- 22 Lut 2018 16:37 --

mechanior napisał(a):A tam nie gniją te całe SAFE LINKi przy akumulatorach?

A co to te całe SAFE LINKi?

Brak jazdy

22 Lut 2018 18:26

Zamiast bezpieczników o dużym amperażu niektóre firmy stosują kawałki instalacji elektrycznej o określonej wytrzymałości, mają się przepalić w przypadku przeciążenia.
Takie zabezpieczenia są montowane w miejscach gdzie nie narobią bajzlu tzn np w skrzyni akumulatorów, spotkałem się z tym rozwiązaniem w kilku maszynach np kołówkach Hyundaia czy ładowarkach Doosan, w tych ostatnich ze względu na umiejscowienie blisko aku (za kołem- wiadomo, błoto i woda )często ulegają korozji, wtedy napięcie w instalacji niby jest ale albo za niskie albo pod obciążeniem zanika...
Wyślij odpowiedź