Strona 1 z 1
Brak jazdy
Wysłany:
09 Lut 2018 15:26
przez lukaszmarkus
Marka i model maszyny: Daweoo Mega 400 III plus
Rok produkcji: 1998
Witam moja maszyna nagle zatrzymała . Błąd na wyświetlaczu D5-D6 . Ładowarka nie jedzie ani do przodu ani do tyłu. Po zmianie biegu na manetce z pierwszego na drugi na wyświetlaczu pojawia się że bieg został przełączony ale maszyna nie rusza. Błąd cały czas się wyświetla.
Re: Brak jazdy
Wysłany:
09 Lut 2018 20:57
przez Jamar
Najprawdopodobniej uszkodzona wiązka, w skrajnych przypadkach sterownik. Baterie zdrowe? Nie odpalaliście może z matki?
Re: Brak jazdy
Wysłany:
12 Lut 2018 16:21
przez lukaszmarkus
Tak baterie zdrowe problem cały czas jest maszyna unieruchomiona
Brak jazdy
Wysłany:
13 Lut 2018 01:14
przez mechanior
A tam nie gniją te całe SAFE LINKi przy akumulatorach?
Re: Brak jazdy
Wysłany:
15 Lut 2018 00:00
przez Jamar
mechanior napisał(a):A tam nie gniją te całe SAFE LINKi przy akumulatorach?
Zakładam że bezpieczniki zostały sprawdzone, jeśli sterownik się diagnozuje oraz widzi manetkę zmiany biegów to raczej ma wszystkie "+". Awaria raczej tkwi w wiązce sterownik - regulator, zasilającej cewki lub w samym wyjściu sterownika.
"Error at switch 1 for valve power supply VPS1", "Error at switch 2 for valve power supply VPS2".
Re: Brak jazdy
Wysłany:
22 Lut 2018 16:37
przez lukaszmarkus
Cała instalacja została właśnie przejrzana wszystko z instalacją jest ok wszystkie kostki złączki itp. Od sterownika do skrzyni od manetki do sterownika kabel po kablu wszystko przeglądane. Błąd cały czas się wyświetla. Czy może to być uszkodzenie w samym już sterowniku?
-- 22 Lut 2018 16:37 --
mechanior napisał(a):A tam nie gniją te całe SAFE LINKi przy akumulatorach?
A co to te całe SAFE LINKi?
Brak jazdy
Wysłany:
22 Lut 2018 18:26
przez mechanior
Zamiast bezpieczników o dużym amperażu niektóre firmy stosują kawałki instalacji elektrycznej o określonej wytrzymałości, mają się przepalić w przypadku przeciążenia.
Takie zabezpieczenia są montowane w miejscach gdzie nie narobią bajzlu tzn np w skrzyni akumulatorów, spotkałem się z tym rozwiązaniem w kilku maszynach np kołówkach Hyundaia czy ładowarkach Doosan, w tych ostatnich ze względu na umiejscowienie blisko aku (za kołem- wiadomo, błoto i woda )często ulegają korozji, wtedy napięcie w instalacji niby jest ale albo za niskie albo pod obciążeniem zanika...