Trochę mnie tu nie było, bo stałem w miejscu z tematem.
Ubytek był znaczny, a nie widziałem jakim olejem hydraulicznym sprzęt był zalany, więc chciałem zrobić jego wymianę, a przy okazji wymienić filtry (jeden główny i dwa na wejściu i wyjściu ze zbiornika) - na te musiałem trochę poczekać w serwisie.
W serwisie dostałem informację, że olej hydrauliczny musi spełniać normę DIN -51524 cz.3 i mieć klasę gęstości od 46 do 48 - HLVP i że nie ma sensu wlewać nic innego bo to może niekorzystnie wpłynąć na trwałość układu jezdnego (zalałem Mobil DTE 10 Excel 46)
Po wymianie jest mały problem z temperaturą tego oleju - tzn bardzo szybko rośnie, ale tylko wtedy jak załączy się blokada ruchu łyżką - bo mam też problem z czujnikiem zamknięcia ramienia siedzenia. Wymieniłem ten czujnik i nic, jak poruszam wtyczkę to chwilę jest dobrze, ale za jakiś czas ponownie czujnik nie działa i odłącza łyżkę.
Być może jest coś zapowietrzone??
Wracając do tematu. Teraz z podniesioną łyżką jest odrobinę lepsze dojście i wydaje mi się, że wyciek jest z miejsca nr 1 ze zdjęcia.
Nie wiem czy to można spokojnie odkręcić i posprawdzać uszczelki, czy tam jest coś co mogę łatwo zepsuć??
mechanior napisał(a):Żeby odblokować koła trzeba wyjąc cewki blokad przekładni łańcuchowej...
To skomplikowana operacja?? Możesz napisać coś więcej??
- Załączniki
-