wibako

Deutz bf 4m 2011 nierówno chodzi

Moderator: mechanior

Re: Deutz bf 4m 2011 nierówno chodzi

Postprzez lukas76pl » 12 Wrz 2018 21:55

No więc Panie Mechanior jeżeli kompresja ( a przynajmniej jej część) będzie szła do skrzyni korbowej to nie do końca ciśnienie oleju będzie większe. Nie spotkałeś się nigdy z nadkompresją w skrzyni korbowej. Wydaje mi się że własnie o tym pisze Kamal. Jeżeli np. ciśnienie oleju na wolnych obrotach będzie 1,5 bara a przy nieszczelnych pierścieniach ciśnienie w skrzyni 2 bary to olej nie popłynie tak łatwo
Łukasz 609654134

lukas76pl
Fachoperator

Maszyna: liebherr

Firma: Już własna
serwis, części , filtry LIEBHERR
609654134


Reklama

simmet

Deutz bf 4m 2011 nierówno chodzi

Postprzez mechanior » 12 Wrz 2018 22:28

Oczywiście zgadzam się.
Ale jak widzę nie przeczytałeś tego co napisałem na początku...
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20868
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Deutz bf 4m 2011 nierówno chodzi

Postprzez lukas76pl » 12 Wrz 2018 22:35

A być może. Po prostu chciałem przedstawić jaśniej o co chodziło z turbosprężarką mniej wtajemniczonym kolegom. Ważne że dyskusja odbyła się na dobrym poziomie i oby tak trzymać. Pozdrawiam kolegę zza miedzy ( zza rzyki ) :wink:
Łukasz 609654134

lukas76pl
Fachoperator

Maszyna: liebherr

Firma: Już własna
serwis, części , filtry LIEBHERR
609654134


Deutz bf 4m 2011 nierówno chodzi

Postprzez Kamal » 12 Wrz 2018 23:24

Przeczytajcie to co pisałem. Nie zawsze mam czas pisać dokładnie. Ciśnienie przed turbosprężarką musi być zredukowane. Przepływ natomiast jest wymagany spory. By zapewnić smarowanie i minimalne przypalanie oleju na łożysku. Wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej powoduje zakłócenia w tym przepływie. Co powoduje bardzo niepożądany wzrost ciśnienia na łożysku turbosprężarki i spadek przepływu. Wzrost ciśnienia oleju na łożysku sprzyja kawitacji co niszczy łożysko. Dodatkowo olej ulega szybszej degradacji i pogarszaja się jego własności smarne. Więc tu macie dokładną genezę uszkodzenia.

Awatar użytkownika
Kamal
Fachoperator

Maszyna: Atlas 65 x5


Poprzednia Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 5 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej