grzegorz200 napisał(a):podnies kabine i się przyjrzyj .bedzie widac .ale obstawiam, że bedziesz musiał wyjać razem z pompami.a rozrząd??ty masz wymienic, a nie ustawiać .i w jakim celu chcesz wyjmowac silnik?urwany smok w zbiorniku?
dokładnie z tego powodu, ogólnie masakra, drugi dzień z tym walczę, co do rozrządu to wymienię, tak dla świętego spokoju,
Silnik wyciągnięty- razem z zespołem pomp, masakra, dwa dni pracy dla dwóch ludzi (niewprawionych przy podstawowym zasobie narzędzi), kupa brudu, smarów, oleju, w pozycji leżącej na wpół otwartą kabiną bo strop w garażu niski, jedyny plus taki że wszystkie śruby puszczały w miarę przyzwoicie ale co roboty to wymaga to moje i to wszystko z powodu jednego małego wężyka w baku który po prostu pękł i odpadł od końcówki. Teraz pytanie (bo dostęp do wnętrza baku trudny i raczej nie wyłowię tego co odpadło) czy najzwyklejszy wężyk olejoodporny i filterek ssawny np taki co idzie do (przykład) piły łańcuchowej wystarczy czy jednak szukać oryginału? Węże ssawny i powrotny wychodzące z baku są w stanie wizualnie bdb (jeszcze made in usa) wymieniać na nowe czy pozostać przy starych- pytam bo nie wiem co będzie lepsze: leciwe ale porządne czy nowe produkcji ówczesnej.
Na zdjęciach 1 i 2 są króćce do których wchodzą węże hydrauliczne z takimi sprężynami w środku, do czego te sprężyny służą?
- Załączniki
-
- 2
-
- 1
-
-
- Jeden wielki bałagan