Witam mam problem od niedawna z silnikiem a mianowicie dymi na biało olej wymieniany na czas zalany olejem 15w40 silnik deutz 10111 z turbina turbina nie ma luzu na wałku . Co to może być ze dymi po dodaniu gazu , dodam ze dymienie nie jest zaraz po wymianie oleju
Jak w każdym inny. Odkreczas przewód i klamerkę trzymająca. I już. Po drodze przelew i chłodnicę oleju. Wyciągasz palcami. W razie W ściągaczy bezwładnościowy. To jeden z pierwszej serii tych silników. I raczej kwalifikuje się do remontu. Czy też raczej ktoś coś mu już zrobili twierdzą że to remont. Pomiar kompresji i weryfikacja rozrządu.
Rozrząd był robiony rok temu z odpalaniem na zimnym problemów nie ma najpierw sprawdzę wtryski i bd szukał dalej w ostateczności remont tylko pytanie bo rozbieżność cen jest duża jeden mówi ze zrobi za 3,5tys drugi za 6
A ja ci powiem 8-10. To od ciebie zależy czy chcesz mieć remont czy wrzucone z powrotem umyte i pomalowane części czy tylko parę nowych dla picu, reszta stare. To doładowany silnik części drosze niż do zwykłego. Same turbo to ponad 3, więc za te 500zł reszty to akurat ci resztę odmalują. Bo na więcej nie starczy.