wibako

ł534 podwójny stan oleju

Moderator: mechanior

ł534 podwójny stan oleju

Postprzez Wero » 06 Gru 2009 18:03

Witam problem polega na tym ze w silniki jest nadmiar oleju co moze byc przyczyna? (pompa wtryskowa, wtryski i pompa paliwowa zostaly wymienione) :wall:
Ostatnio edytowany przez Wero 06 Gru 2009 22:32, edytowano w sumie 2 razy

Wero
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 07 Paź 2009 20:54
  • Miejscowość: Świdnica

Reklama

simmet

Postprzez adig » 06 Gru 2009 21:41

juz kiedys miałem taki problem na 99% masz zapieczone pierscienie na którymś tłoku

adig
Pomocnik operatora

  • Posty: 84
  • Rejestracja: 07 Sty 2009 12:03
  • Miejscowość: podkarpacie

Postprzez Wero » 07 Gru 2009 17:36

czy napewno znajduje sie tam wysokoobrotowy Cummins C8 :crazy:

[ Dodano: Wto Gru 08, 2009 7:24 pm ]
prosze o pomoc ładowarka chodzi 24 h na dobe i nie wiem co robic :woot:

Wero
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 07 Paź 2009 20:54
  • Miejscowość: Świdnica

Postprzez adig » 09 Gru 2009 23:01

jesli masz dalej problem z tym nadmiarem oleju to moze zacznij od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach

adig
Pomocnik operatora

  • Posty: 84
  • Rejestracja: 07 Sty 2009 12:03
  • Miejscowość: podkarpacie

Postprzez tomaszkk20 » 13 Gru 2009 20:52

a płynu chłodniczego nie ubyło?

tomaszkk20
Młodszy operator

  • Posty: 188
  • Rejestracja: 12 Mar 2009 16:43
  • Miejscowość: łódzkie
  • Pochwały: 3

Postprzez keating » 31 Sty 2010 15:35

jak wygląda olej w silniku, wygląda jakoś "niezwykle" ? np jest mętny, wygląda jak "masło", śmierdzi ON ...

nie wiem, czy w tym przypadku, ale np w Mecalac'u jak strzeli uszczelniacz w pompie to olej hydrauliczny może dostać się do komory silnika. dziwny objaw polega na podwójnym stanie oleju, a nawet olej wydostaje się przez bagnet na zewnątrz. może więc olej hydrauliczny dostawać się do komory silnika.
KRM MACHINES Sp. z o.o.
www.krm-machines.pl

Serwis maszyn budowlanych |
Naprawa i remonty hydrauliki siłowej | Silników spalinowych | Instalacji elektrycznej | Układów elektronicznych w maszynach.

Awatar użytkownika
keating
Młodszy operator

  • Posty: 162
  • Rejestracja: 15 Mar 2008 02:37
  • Miejscowość: Wrocław
  • Pochwały: 2

Postprzez Wero » 31 Sty 2010 19:22

wyglada normanie jak olej sam juz nie wiem co jest kolo zamachowe jest zanuzone w oleju podejzewam ze sie tam dostaje olej (uszczelniacze walu puscily )

Wero
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 07 Paź 2009 20:54
  • Miejscowość: Świdnica

Postprzez Andrexxxx » 31 Sty 2010 23:53

Wero, jeśli coś przybywa to w innym miejscu ubywa posprawdzaj i monitoruj stany innych cieczy jeśli w normie to przeciek tylko z ON a i jeszcze jedno czy (pompa wtryskowa, wtryski i pompa paliwowa zostaly wymienione) po awarii z olejem czy przed :?:
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż przyszedł jeden który o tym nie wiedział..i to zrobił.

http://www.sp2kfl.org/

.

Awatar użytkownika
Andrexxxx
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 02 Sty 2008 16:25
  • Miejscowość: Kujawsko-Pomorskie

Postprzez kujawy » 09 Mar 2010 09:52

Jak ubywa w układzie jazdy to winne jest uszczelnienie na zmienniku momentu (zmiennik jest w wersji mokrej)

kujawy
Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 20 Gru 2007 13:01
  • Miejscowość: Jastkowice

Postprzez marcinek » 06 Maj 2010 21:31

poszła rurka od nadmiaru paliwa :lol:

marcinek
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 02 Maj 2010 10:02
  • Miejscowość: śląskie

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej