wibako

Ciągnik gąsienicowy dp900.

Ciągnik gąsienicowy dp900.

Postprzez miron72 » 15 Paź 2010 19:31

Witam.

Kupiłem z Niemiec spychacza na tabliczce znamionowej jest napisane:KLOCKNER-HUMBOLDT-DEUTZ AG KOLN DP900.Z przodu spych,a z tyłu trzy metrowe pazury.Napęd ma hydrostatyczny.Spychałem parę tygodni na niższych biegach,bo na wyższych nie chciał.No i stało się przestał jeżdzić wcale,ale to nie wszystko stanął jak zamurowany i nie można ruszyć go z miejsca.
Mam pytanie;czy padła pompa i nie może ścisnąć tarczek,a może tarczki napędowe się zużyły.Ale dlaczego jest wszystko zablokowane.
Proszę o odpowiedż.

Pozdrawiam miron72.

miron72
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 15 Paź 2010 18:48
  • Miejscowość: mazury

Reklama

simmet

Postprzez mechanior » 15 Paź 2010 22:24

jeśli napęd hydrostatyczny to nie ma żadnych tarczek, wyższe biegi nie służą do spychania tylko do przemieszczania się luzem więc nie dziwne że nie chciał spychać
sprawdź czy masz olej w napędzie, sprawdź filtry, sprzęgło napędu pompy, jeśli są jakieś elektrozawory na pompie to też sprawdź
w napędzie hydrostatycznym przy braku ciśnienia dochodzi do zahamowania przekładni (każdy napęd posiada wewnątrz wielotarczowy hamulec mokry)
jednak hydrostatyka w spychaczu to rzadkie rozwiązanie, spotkałem je tylko w maszynach Liebherr

KHD to popularnie DEUTZ, fabryka głównie produkuje silniki diesla i lokomotywy spalinowe
jednak nie jestem pewien czy cała maszyna jest produkcji KHD (nie mogę jej znaleźć w googlach, czyli nie istnieje :mrgreen: ) czy tylko silnik
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez miron72 » 16 Paź 2010 17:23

Witam.

Żle się wyraziłem nie chciał jeżdzić luzem na wyższych biegach,spycham tylko na jedynce.Napęd też nie hydrostatyczny tylko ciśnienie oleju ściska tarcze przekładni.Olej jest filtry wymienione.Luzowałem przewody za pompą brak ciśnienia.Słaba pompa albo sprzęgło pompy.
Spychacz jest częściowo rozebrany,ale w poniedziałek zrobię jakieś foto to będzie lepiej widać.

Pozdrawiam.

miron72
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 15 Paź 2010 18:48
  • Miejscowość: mazury

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej