wibako

DET 75 remont?

Postprzez ryszard35 » 21 Lis 2010 18:26

witajcie czy moze mi ktos pomóc mam Deta75 i chce go wyremontować i szukam mechanika lub osoby która pomogla by mi w tej naprawie mój adres email R.Muszynski@gmx.de z gory dziekuje
Ostatnio edytowany przez ryszard35, 22 Lis 2010 12:59, edytowano w sumie 1 raz

Awatar użytkownika
ryszard35
Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 13 Lis 2010 16:21
  • Miejscowość: Dresden

Reklama

simmet

Postprzez kryszt » 22 Lis 2010 00:58

Mamy chyba za daleko do siebie, a o co chodzi konkretnie ryszard35

kryszt
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 22 Lis 2010 00:55
  • Miejscowość: łódzkie

Postprzez Andrzej61 » 05 Gru 2010 15:25

witam :) podłączam sie do tematu, moze ktos posiada dtr do oryginalnej spycharki dt-75 lub pomoze mi ja uruchomic? maszyna z roku 90,była odpalana na zaciąg a chciałbym uruchomic silnik rozruchowy. Potrzebowałbym równiez schemat do hydrauliki do siłowników skretu i obrotu pługa. Bedę wdzięczny za kazdą pomoc.
mój tel 692 133 124 Kalwaria Zebrzydowska -małopolskie
Ostatnio edytowany przez Andrzej61, 06 Gru 2010 15:27, edytowano w sumie 1 raz

Andrzej61
Fizol

  • Posty: 48
  • Rejestracja: 26 Lut 2007 19:40
  • Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska
  • Pochwały: 2

Maszyna: JCB 3Cx Contractor ,

Firma: Własna dzialalność


Postprzez Jarewa » 05 Gru 2010 20:36

A gdzie tam masz siłowniki skrętu. Czy aby napewno nie pomyliłeś maszyny?

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2789
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Postprzez Andrzej61 » 05 Gru 2010 21:03

Jarewa napisał(a):A gdzie tam masz siłowniki skrętu. Czy aby napewno nie pomyliłeś maszyny?


nie zrozumiałes mnie kolego , mam pług który mam mozliwośc obrotu prawo lewo i skosowania. i chodziło mi o te siłowniki które nim poruszają. maszyna jest wg mnie zdekompletowana , nie wiem czy do skretu pługa przychodzi tylko jeden czy dwa siłowniki(mam jeden)

Andrzej61
Fizol

  • Posty: 48
  • Rejestracja: 26 Lut 2007 19:40
  • Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska
  • Pochwały: 2

Maszyna: JCB 3Cx Contractor ,

Firma: Własna dzialalność


Postprzez Jarewa » 05 Gru 2010 21:36

Ogólnie oprzyrządowanie zależało od dilera. Kazdy rumunek nie miał tak samo.
Ostatnio edytowany przez Jarewa, 06 Gru 2010 15:28, edytowano w sumie 1 raz

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2789
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Postprzez bartosz37 » 06 Gru 2010 09:21

Jeśli chodzi o osprzęt to naprawde jest mnóstwo rodzajów najlepiej gdybyś jakąś foktę zrobił, w silniczku musisz sprawdzić czy iskrownik jest sprawny, czy daje iskrę i jego ustawienie, często też gaźniki leją, jeśli masz na nim pracować to lepiej kupić nowy gaźnik i iskrownik, są tanie, i wtedy masz spokój, dobrze zrobiony silniczek pali od pierwszego,

bartosz37
Pomocnik operatora

  • Posty: 95
  • Rejestracja: 04 Gru 2007 23:19
  • Miejscowość: kuj - pom

Postprzez ryszard35 » 06 Gru 2010 11:23

kryszt, dziendobry szukam mechanika który pomoglby mi w kapitalnym remocie bede wdzieczny za jakakolwiek informacje
Ostatnio edytowany przez ryszard35, 06 Gru 2010 15:29, edytowano w sumie 1 raz

Awatar użytkownika
ryszard35
Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 13 Lis 2010 16:21
  • Miejscowość: Dresden

Postprzez Sobek » 07 Gru 2010 19:39

ryszard35, sprawdź PW postaram Ci się pomóc tej sprawie : )

Sobek
Młodszy operator

  • Posty: 195
  • Rejestracja: 12 Wrz 2007 21:47
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Pochwały: 6

Maszyna: 428C, MAN 6X6, Atlas 1404,

Firma: własna


Postprzez master123 » 11 Gru 2010 20:20

jak jest nadal aktualny remont deta to dzwon 605611020

Awatar użytkownika
master123
Fachoperator

  • Posty: 1255
  • Rejestracja: 20 Lut 2010 21:41
  • Miejscowość: Łódż
  • Pochwały: 14

Maszyna: Eder M 815 B,
Gallmac WMW 100L,
Doosan DX 225

Firma: prywatna


Postprzez REYWEN » 15 Gru 2010 22:52

Witam wszystkich.
ryszard35 w remoncie ci raczej nie pomogę chyba że jakąś radą ale jakbyś potrzebował części do DT-75 to śmiało dzwoń mam wyłącznie częsci oryginalne mam też instrukcje obsługi i katalogi częsci. POZDRAWIAM!!!

[ Dodano: Sro Gru 15, 2010 9:55 pm ]
skleroza nie boli zapomniałem zostawić nr.telefonu 515-126-240 Pozdrawiam!!!

REYWEN
Nowicjusz

  • Posty: 11
  • Rejestracja: 20 Mar 2008 01:18
  • Miejscowość: lublin

Postprzez MBia » 08 Sty 2011 22:39

Witam Wszystkich,
miałem ostatnio niemiły incydent w wyniku którego niestety znacznie ucierpiał dach mojego ,,malutkiego" DT 75 (z 89 r. - kwadratowa kabina). I właśnie odnośnie dachu mam pytanko - czy ktoś wie czy mogę zdjąć sam dach, nie ruszając całej kabiny?? :D

MBia
Nowicjusz

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 08 Sty 2011 22:28
  • Miejscowość: Białobłockie

Postprzez bartosz37 » 09 Sty 2011 16:29

Cala kabina i dach są zgrzewane ze sobą, wiec możesz najwyżej odciąć, najlepiej od środka po wyjęciu podsufitki

bartosz37
Pomocnik operatora

  • Posty: 95
  • Rejestracja: 04 Gru 2007 23:19
  • Miejscowość: kuj - pom

Postprzez leszekd » 01 Lut 2011 23:00

Witam wszystkich na forum jestem nowy aby nie wprowadzać zamieszania zadam pytanie wtm temacie odnośnie remontu DT 75
1 Pierwsza sprawa mam spory luz na wale tym który wchodzi do skrzyni biegów powoduje to spore wibracje jak się do niego zabrać i co tam się mogło stać, czy można jakoś łatwo odkręcić peszeni dekiel czy trzeba wyjąć całą skrzynię.
2 Druga sprawa jest luz w zwolnicy koło napędowe wyraźnie buja moje pytanie jak odkręcać te śruby które łączą zwolnicę z wspornikami i i obudową tylnego mostu? Klucze jakie mam wydają się porządne plus długa rura i nic po prostu jak przyspawane :? .
Z góry dziękuję za odpowiedź

leszekd
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 01 Lut 2011 22:41
  • Miejscowość: Ciechanowiec

Postprzez bartosz37 » 02 Lut 2011 09:23

Witamy na forum.
1. Luz na wale reduktora daje się zlikwidować poprzez wymianę przedniego łożyska, a czasami jest zużyty tylko zabierak, łożysko można to zrobić bez wyjmowania reduktora, demontujesz wał napędowy (warto wymienić odrazu gumowe sprzegła lub krzyżaki zależy od wersji) potem odkręca się przednia pokrywę reduktora i można wymienić to łożysko, nie pamietam juz dokladnie jak, ale wiem że można to zrobić, przed calą operacją proponuje zdjąć podłogę w kabinie i zdemontować pokrywę z reduktora, wtedy widzisz wszystkie wałki, jeśli był duży luz na wale to na pewno są też duże luzy w środku, a wtedy trzeba wyjąć cały reduktor,
2. Naprawdę solidne klucze są potrzebne i palnik czasem, sprawdź czy nie jest przyspawana do obudowy mostu!!, należy też wyjąć półosie i tzw. granaty w tym celu trzeba zdemontować koło hamulcowe w tylnim moście, życzę powodzenia bo to nerwochłonna naprawa :D ale wszystko da się zrobić
Ostatnio edytowany przez bartosz37, 03 Lut 2011 11:21, edytowano w sumie 1 raz

bartosz37
Pomocnik operatora

  • Posty: 95
  • Rejestracja: 04 Gru 2007 23:19
  • Miejscowość: kuj - pom

Postprzez leszekd » 02 Lut 2011 12:05

No tak bez palnika pewnie ani rusz.
Ciekawe jak to robić nagrzać śrubę i poczekać aż ostygnie i kręcić czy od razu taką upaloną próbować ??
Sprzęgło gumowe i zabierak mam wymieniony ale to nie to bo dalej jest tam luz i zaraz po złożeniu te wibracje były mniejsze ale teraz jak się domyślam znowu odkręciła się ta śruba co trzyma zabierak. Pewnie nerwów trochę to pożre ale trzeba zrobić.
Mimo wszystko ta zwolnica mnie przeraża jak sobie wyobrażę komsomolca w podkoszulku w poprzeczne paski który to skręcał paląc papierosa to odechciewa mi się za to brać
:woot:
Ostatnio edytowany przez leszekd, 03 Lut 2011 11:22, edytowano w sumie 1 raz

leszekd
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 01 Lut 2011 22:41
  • Miejscowość: Ciechanowiec

Postprzez bartosz37 » 02 Lut 2011 15:02

U nas śruby nagrzewa sie do czerwoności i zaraz studzi wodą, może to nie jest najlepsze dla trwalości śruby ale skuteczne

bartosz37
Pomocnik operatora

  • Posty: 95
  • Rejestracja: 04 Gru 2007 23:19
  • Miejscowość: kuj - pom

Re: DET 75 remont?

Postprzez leszekd » 05 Kwi 2011 22:46

Witam mam kolejne pytanie poprzednie problemy załatwione za waszą poradą.
DT 75 trzęsie się podczas jazdy co może być przyczyną jest to dość uciążliwe czy wyrobione mocno sprężyny mogą to powodować?
Pozdrawiam.

leszekd
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 01 Lut 2011 22:41
  • Miejscowość: Ciechanowiec

Re: DET 75 remont?

Postprzez bartosz37 » 06 Kwi 2011 18:44

Kolego musisz sprawdzić czy nie są zapieczone przeguby w wózkach, tzn czy wózki się "łamią", czesto jak maszyna trochę dłużej postoi to lubi przyłapać

bartosz37
Pomocnik operatora

  • Posty: 95
  • Rejestracja: 04 Gru 2007 23:19
  • Miejscowość: kuj - pom

Re: DET 75 remont?

Postprzez leszekd » 06 Kwi 2011 20:08

Jeden z wózków jest sztywny. Próbowałem go ruszyć ale jest mocno spasowany albo zapieczony bo lewarkami w jedną stronę poszedł bardzo ciężko i dalej się nie rusza.
Ciekawi mnie jak mocno powinny być naciągnięte gąsienice. Dodam że nie są w jakimś strasznym stanie ale mam wrażenie że koło napędowe jakby trochę najeżdża na gąsienice kłami i może wtedy Det skacze. A z doświadczenia ze zwykłymi łańcuchami wiem, że jak jest łańcuch zużyty wtedy chodzi po czubkach koła zębatego.
Zastanawia mnie to napięcie gąsienicy, bo w tej chwili jest po prostu luźna czasem jadąc do tyłu przeskakuje.

leszekd
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 01 Lut 2011 22:41
  • Miejscowość: Ciechanowiec

Następna Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej