Zwarcie zlokalizowane, w głównej wiązce zwarta dioda powrotna
,są cztery ale ta w takim miejscu i zaizolowana, że szok.
Problem jednak pozostał.
Brak wyświetleń na panelu sterowania.
Brak reakcji elektro włącznika uruchamiania i gaszenia silnika. (nie startuje razem z rozrusznikiem) po ręcznym wciśnięciu podtrzymanie trzyma i silnik można uruchomić. Zmiana wyłącznika na nowy nic nie dała. Nadal jakichkolwiek reakcji na pulpicie. Pali się dioda czerwona alarmu sygnał wyje, na wyświetlaczy błąd ogólny 03. Brak dostępu do przejścia w tryb serwisowy (mimo starań nie reaguje)
Tu specjalne podziękowania dla
Tygrysa i Tygrysa II za bezinteresowną pomoc telefoniczną, są jeszcze porządni faceci i chwała im.
Ciekawostka? wyłącznik główny załącza się ze stacyjki po chwili wyświetla się wspomniany błąd i nie można wyłączyć wyłącznika głównego akumulatorów, stacyjka na 0, a wyłącznik trzyma, sygnał wyje, wyświetlacz wyświetla, odłączenie masy (klemy-) wyłącza wyłącznik.
Podanie napięcia bezpośrednio na + wył/gł z ominięciem stacyjki, włącznik załącza się i wyłącza.
Jutro święto może coś do głowy strzeli
albo i nie
Nadal proszę o pomoc.