Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

D6N Brak regulacji obrotów

24 Lip 2014 00:58

Witam kolegów mam problem z obrotami przy pracy zarejestrowane błędy których nie mogę usunąć:
874- 4 Mode Select Switch : Voltage Below Normal
875- 4 Manual Select Switch : Voltage Below Normal
2114- 4 Blade Control Handle Trigger Switch : Voltage Below Normal
proszę o pomoc ,przełącznik obrotów silnika podmieniony do innej maszyny pracuje normalnie.

D6N Brak regulacji obrotów

25 Lip 2014 01:15

Wszystko to przerwy w obwodach poszczególnych komponentów. Sprawdź wiązkę joysticka od lemiesza, tą po prawej stronie, pewnie przetarta...

D6N Brak regulacji obrotów

25 Lip 2014 02:09

Bardzo dziękuję Kolego za szybką odpowiedź. Z zarejestrowanych błędów wynika że jest coś nie w porządku z zasilaniami na joysticku i na przełączniku wyboru funkcji obrotów jest 12V, aczkolwiek wszystkie funkcje lemiesza działają. Natomiast po przełączeniu obrotów na wysokie pedał gazu nie działa płynnie, zawiesza się elektrycznie. W tej maszynie jest jeszcze błąd obrotów wentylatora,ale on występował jeszcze przed tą awarią. Proszę o sugestię związaną z tym tematem. Pozdrawiam

D6N Brak regulacji obrotów

27 Lip 2014 13:13

Jak widzę jesteś z nami już 3 lata ale znajomość działania forum kuleje więc może zaczniemy od tzw PÓL OBOWIĄZKOWYCH DO WYPEŁNIENIA:
- numer seryjny maszyny!!

D6N Brak regulacji obrotów

29 Lip 2014 01:38

Witam ponownie nr ID-BMA31958 mam jeszcze numer ECM 3265B076DK ,3126 D6N (BMA31958)
Parameter Value
Equipment ID NOT PROGRAMMED
Engine Serial Number BMA31958
ECM Serial Number 35056143IH
Personality Module Part Number 2767295-00
Personality Module Release Date SEP05
Personality Module Description D6N-TTT
Po zaizolowaniu i naprawie przewodu przy joysticku błąd z nim związany dał się skasować i nie powraca trafna podpowiedź z twojej strony.Natomiast po podmianie czujnika położenia pedału gazu około 5 minut było dobrze i pojawił się błąd pedału hamulca ze świetlnym i dzwiękowym ostrzeganiem o awarii.
298- 2 Service Brake Pedal Switch : Erratic, Intermittent, or Incorrect
Z pedałem hamulca nic nie było robione nawet wtyczka nie rozpinana.
Został także błąd:
874- 4 Mode Select Switch : Voltage Below Normal , a także stary błąd wentylatora:544- 8 Engine Cooling Fan Speed Sensor : Abnormal Frequency, Pulse Width, or Period .
Maszyna jeździła normalnie około 2 godzin po tym czasie zaczęły się dalej kłopoty z regulacją obrotów silnika pedałem gazu. Po tym czasie nie była przeze mnie diagnozowana jak się coś dowiem to opiszę w dalszej części.
Pozdrawiam i dziękuję za uwagi i poprawę błędów ,zdarzają mi się ponieważ mało piszę z braku czasu.

D6N Brak regulacji obrotów

29 Lip 2014 10:37

Te maszyny mają fatalną instalację elektryczną, po kilku latach eksploatacji izolacja obłazi z przewodów powodując zwarcia i upływy albo pęka i żyła miedziana koroduje w zielony pył.
Zwłaszcza pod podłogą kabiny na skrzyni, wszędzie tam gdzie jest ciepło, brudno i tłusto od wycieków...
Wielokrotnie naprawiałem, izolowałem lub wymieniałem fragmenty a nawet całe wiązki...
Będziesz musiał przekopać dokładnie całą instalację.

D6N Brak regulacji obrotów

31 Lip 2014 11:06

JAMAL napisał(a):Pozdrawiam i dziękuję za uwagi

Pochwała dla Pana Mechaniora się należy za pomoc techniczną - w prawym górnym rogu postu ją znajdziesz.

D6N Brak regulacji obrotów

18 Wrz 2014 23:03

cooling fan speed sensor to uwalona wiskoza wentylatora - byla modyfikacja, tanio nie jest kosztuje kolo 6000 nie znam kogos komu udalaby sie jej naprawa. sprawdz, moze juz jej nie ma i smiglo pedzi na sztywno - w starszych tak bylo, potem ja zastosowali zeby bylo ciszej i oszczedniej.
Panowie voltage below normal to nie problem ze napiecie za male dochodzi
problem jest taki ze prad wysylany przez komputer do rzeczonych wylacznikow (tryb automatycznej redukcji i tryby rewersu 1/2;2/2;2/1) jest ograniczony, jesli po drodze jest uplyw to napiecie spada a komp to widzi.
VOLTAGE BELOW to to samo co CURRENT ABOVE czyli zwarcie
VOLTAGE ABOVE to CURRENT BELOW czyli przerwa
ja z tymi pstryczkami mialem pare razy problem, przetarly sie kabelki w desce rozdzielczej zaraz za zegarami, ale nie wykluczam ze mogly w innym miejscu.
Wyślij odpowiedź