Problemy ze skrecaniem Dt-75
Wysłany: 30 Gru 2015 12:57
Witam Wszystkich.
Jestem tutaj nowicjuszem ale jak większość z Nas chcącym podzielić się własnym doświadczeniem jak również problrmami dotyczącymi mojej maszyny. Od niedawna jestem właścicielem spycharki produkcji rosyjskiej znanej chyba na całym Świecie:) jest to Dt-75B. Mój problem dotyczy również skrętu tak jak w temacie i również w prawą stronę. Lecz w przypadku mojej spycharki taśmy oraz bębny są pozbawione wycieków oleju z przekładni. Taśma prawego hamulca jest przepalona a grubość okładzin jak nowa oraz bęben jest chropowaty. Wiem że bywały przypadki że taśma przyklejała się do bębna i go nagrzewała. Właśnie grzeją mi się hamulce z prawej strony i nie mogę nim praktycznie wogóle skręcać. Oczywiście to wszystko jest do naprawienia i to też uczynię ale mam pytanie bo nie posiadam karalogu i nie chcę bez potrzeby demontować tego czego nie należy bo jednak fabryczny montaż zapewnia precyzyjne osiowe połaczenie tak ważnych podzespołów jak przekładnia główna z zwolnicą. Zastanawiam się nad wybianą również obu bębnów i okładzin tylko czy aby wymontować bebny muszę zdemontować zwolnicę czy też jest możliwość przez dekiel rewizyjny w zwolnicy osi przekładni wycofanie wału tak by móc wymontować bębny. Bo wymiana taśm nie potrzebuje wymontowania bębnów ale przypuszczam że nowa taśma nie pomoże bo tam też może być właśnie problem chropowatego bębna hamulca a może coś jeszcze. Bardzo proszę o wypowiedzi osob znajscych temat techniczny po to by nie zaśmiecać tego forum. Pozdrawia Sylwester
Jestem tutaj nowicjuszem ale jak większość z Nas chcącym podzielić się własnym doświadczeniem jak również problrmami dotyczącymi mojej maszyny. Od niedawna jestem właścicielem spycharki produkcji rosyjskiej znanej chyba na całym Świecie:) jest to Dt-75B. Mój problem dotyczy również skrętu tak jak w temacie i również w prawą stronę. Lecz w przypadku mojej spycharki taśmy oraz bębny są pozbawione wycieków oleju z przekładni. Taśma prawego hamulca jest przepalona a grubość okładzin jak nowa oraz bęben jest chropowaty. Wiem że bywały przypadki że taśma przyklejała się do bębna i go nagrzewała. Właśnie grzeją mi się hamulce z prawej strony i nie mogę nim praktycznie wogóle skręcać. Oczywiście to wszystko jest do naprawienia i to też uczynię ale mam pytanie bo nie posiadam karalogu i nie chcę bez potrzeby demontować tego czego nie należy bo jednak fabryczny montaż zapewnia precyzyjne osiowe połaczenie tak ważnych podzespołów jak przekładnia główna z zwolnicą. Zastanawiam się nad wybianą również obu bębnów i okładzin tylko czy aby wymontować bebny muszę zdemontować zwolnicę czy też jest możliwość przez dekiel rewizyjny w zwolnicy osi przekładni wycofanie wału tak by móc wymontować bębny. Bo wymiana taśm nie potrzebuje wymontowania bębnów ale przypuszczam że nowa taśma nie pomoże bo tam też może być właśnie problem chropowatego bębna hamulca a może coś jeszcze. Bardzo proszę o wypowiedzi osob znajscych temat techniczny po to by nie zaśmiecać tego forum. Pozdrawia Sylwester