Strona 2 z 2

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 24 Sty 2016 10:11
przez bastekwa
zawsze.lemiesz waży nie mało?
to znaczy ile?ja miałem 3.20 szeroki i jeszcze podrygiwał do góry heheh.raz pękł mi siłownik od tylnego tuza ale to nie przez ciężar bo on to podniósł a ja jeszcze chciałem jechać i wtedy naciągło i pękł na uchu.

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 24 Sty 2016 10:23
przez Sylwester Dt-75B
Ja chcę zaczepić ramię kopiace schaeff dokładnie nie ma informacji ile waży ale tak pomiędzy 1,5 do 2 ton. Wiadomo że w pracy ramię podpiera się na łapach jak kopie ale przy przewozie mam obawy czy podniesie, czy nie pęknie siłownik slbo czy ramiona wytrzymują. To Rusek wiem że zawsze wiecej wytrzymuje niż zachodni sprzęt ale ramię chcę kupić nie jest tanie a jak się okaże że nie podniesie stsd moje obawy i pytania.

Powiedz mi jeszcze czy zawsze biegi wyskakują jak wciśniesz sprzęgło nogą czy to wada?

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 24 Sty 2016 12:15
przez bastekwa
wada.tu troszkę inaczej rozwiązane:

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 24 Sty 2016 12:18
przez Sylwester Dt-75B
Tzn że muszę wymienić mechanizm zmiany biegów że wodziki nie trzymają?

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 06 Lut 2016 23:26
przez Sylwester Dt-75B
No super to od koparki bielarus. Ja będę miał cięższy i składany tak jak w koparko ładowarkach firmy schaeff. Spycharka z sprzętem kopiącym to super maszyna. Te wszystkie koparko ładowarki są mało sprawne w w grząskim terenie.

Bastekwa wracając do pytania z wypadajacymi biegami muszę naprawić mechanizm wodzikow czy coś innego? Pisałeś o jakichś płaskownikach rozumiem źe to wodziki. Śruty nie trzymają czy wyrabiają się gniazda? Czy sprężyny tracą sztywność?

Pozdrawiam
Sylwester

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 07 Lut 2016 10:18
przez bastekwa
mylisz wodziki z tymi płaskownikami a to zupełnie co innego.wodziki masz wewnątrz,a te płaskowniki są na zewnątrz łączą reduktor zmiany biegów ze skrzynią główną i jak siedzisz w kabinie masz zwaloną blachę z podłogi to widać je po prawej lub lewej stronie reduktora teraz nie pamiętam.zaznaczyłem na zielono ten element.

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 07 Lut 2016 10:22
przez Sylwester Dt-75B
Am wymienić te pkaskowniki na nowe ? Żeby nie wypadały biegi?

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 08 Lut 2016 09:28
przez Piotr mc 85
Sylwester Dt-75B napisał(a):Am wymienić te pkaskowniki na nowe ?

Raczej tak, chodzi o to by nie było luzu i odpowiednia odległość zachowana była. Jak sprzęt ma trochę popracować, to może zrobić regulację długości z pręta gwintowanego lub lepiej z dobrej jakościowo śruby, o ile jest taka możliwość.

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 08 Lut 2016 21:39
przez bastekwa
wogóle to sprawdź czy one są założone bo podejrzewam że nie.

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 08 Lut 2016 21:56
przez Sylwester Dt-75B
Za 5 tygodni będę w Polsce to to wszystko sprawdzę. Wydaje mi się że może ich nie być bo wszystkie biegi mi wyskakują oprócz 7 -ki. Ale nie pamietam dokładnie czy są bo 7 miesięcy temu byłem w Polsce i od tamtego czasu nie widziałem decika. Zdobyłem zato duże doświadczenie dzięki Twojej uprzejmości. Chylę czoło mistrzu :piwo:

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 09 Lut 2016 18:07
przez bastekwa
ze taki mistrz jak z koziej dupy rauzentasza heheh.

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 09 Lut 2016 19:46
przez Sylwester Dt-75B
Wiesz masz większe niż ja doświadczenie w tego typu problemach. Czy te płaskowniki były stisowane we wszystkich modelach i w tych nowszych również? I ile ich tam jest dwa czy wiecej? I czy one lączą się z reduktorem?

Problemy ze skrecaniem Dt-75

PostWysłany: 09 Lut 2016 21:43
przez bastekwa
płaskownik jest jeden,był we wszystkich modelach i łączy reduktor ze skrzynią