02 Sty 2016 13:17
02 Sty 2016 13:41
02 Sty 2016 14:02
02 Sty 2016 14:33
02 Sty 2016 16:09
02 Sty 2016 16:38
06 Sty 2016 13:58
06 Sty 2016 20:56
06 Sty 2016 21:47
06 Sty 2016 22:31
06 Sty 2016 23:08
07 Sty 2016 09:25
07 Sty 2016 21:23
07 Sty 2016 22:15
07 Sty 2016 22:27
TRANSKOP81 napisał(a):a wystarczyło natłuścić jedną stronę klejonej powierzchni
07 Sty 2016 22:40
08 Sty 2016 12:35
12 Sty 2016 12:59
peckiel napisał(a):U mnie ciśnienie oleju na zimnym jest około 4 bar, ale jak się nagrzeje to nawet 1 nie ma. Już rozmawialiśmy z ojcem, że trzeba będzie remont robić, ale rozmawiałem z ludźmi którzy mają to u każdego tak samo jest. Po za tym, moc ma, dymi tyle ile musi, turbo słychać tak więc jak działa to nie ma sensu ruszać. Myślę, że jak na każdy ruski sprzęt przystało to wycieków nie zlikwidujesz dokładnie.
Mam filmiki na youtube jak spycham nim.
peckiel napisał(a):Dolej olej i jedź dalej. U mnie cieknie odkąd mam, czyli jakieś dwa lata. Tu nie ma cudów. Kolega z forum mi kiedyś powiedział, jak kupiłem swojego Stalina: cieknie olej? dolej i przejmuj się. Gorzej jak przestanie lecieć, to znaczy, że go nie ma.
Ze zwolnic też mi cieknie to poszedłem za radą i zrobiłem mieszaninę z oleju 80W90 i smaru ŁT 43. Mieszadło do wiertarki i pojechali. Smaruje i przestało lecieć.
No chyba, że dzieje się coś jeszcze po za wyciekiem to wtedy inna sprawa.
12 Sty 2016 21:18
12 Sty 2016 21:25
MELTECH napisał(a):peckiel napisał(a):Dolej olej i jedź dalej. U mnie cieknie odkąd mam, czyli jakieś dwa lata. Tu nie ma cudów. Kolega z forum mi kiedyś powiedział, jak kupiłem swojego Stalina: cieknie olej? dolej i przejmuj się. Gorzej jak przestanie lecieć, to znaczy, że go nie ma.
Ze zwolnic też mi cieknie to poszedłem za radą i zrobiłem mieszaninę z oleju 80W90 i smaru ŁT 43. Mieszadło do wiertarki i pojechali. Smaruje i przestało lecieć.
No chyba, że dzieje się coś jeszcze po za wyciekiem to wtedy inna sprawa.
ta rada będzie kosztować tyle ile waży staliniec 14 t x 1,00zł./na złomie/
jeżeli cieknie to należy wymienić element uszkodzony a nie pchać smar do środka
jeżeli cieknie od środka koła napędowego to labirynt duży
jeżeli cieknie na zewnątrz to labirynt mały
i tyle w temacie uszczelnienia
pozdrawiam
darek