Staliniec Wyciek Oleju
Wysłany: 02 Sty 2016 13:17
Witam zakupiłem Stalinica T-130 dla własnych potrzeba , i ma problem jak się rozgrzeje jest wyciek oleju silnikowego z obudowy sprzęgła?
Forum operatorów i miłośników maszyn budowlanych oraz rolniczych JCB, CAT, Komatsu, CASE. DTR, instrukcje obsługi i katalogi części.
http://kopaczka.pl/
TRANSKOP81 napisał(a):a wystarczyło natłuścić jedną stronę klejonej powierzchni
peckiel napisał(a):U mnie ciśnienie oleju na zimnym jest około 4 bar, ale jak się nagrzeje to nawet 1 nie ma. Już rozmawialiśmy z ojcem, że trzeba będzie remont robić, ale rozmawiałem z ludźmi którzy mają to u każdego tak samo jest. Po za tym, moc ma, dymi tyle ile musi, turbo słychać tak więc jak działa to nie ma sensu ruszać. Myślę, że jak na każdy ruski sprzęt przystało to wycieków nie zlikwidujesz dokładnie.
Mam filmiki na youtube jak spycham nim.
peckiel napisał(a):Dolej olej i jedź dalej. U mnie cieknie odkąd mam, czyli jakieś dwa lata. Tu nie ma cudów. Kolega z forum mi kiedyś powiedział, jak kupiłem swojego Stalina: cieknie olej? dolej i przejmuj się. Gorzej jak przestanie lecieć, to znaczy, że go nie ma.
Ze zwolnic też mi cieknie to poszedłem za radą i zrobiłem mieszaninę z oleju 80W90 i smaru ŁT 43. Mieszadło do wiertarki i pojechali. Smaruje i przestało lecieć.
No chyba, że dzieje się coś jeszcze po za wyciekiem to wtedy inna sprawa.
MELTECH napisał(a):peckiel napisał(a):Dolej olej i jedź dalej. U mnie cieknie odkąd mam, czyli jakieś dwa lata. Tu nie ma cudów. Kolega z forum mi kiedyś powiedział, jak kupiłem swojego Stalina: cieknie olej? dolej i przejmuj się. Gorzej jak przestanie lecieć, to znaczy, że go nie ma.
Ze zwolnic też mi cieknie to poszedłem za radą i zrobiłem mieszaninę z oleju 80W90 i smaru ŁT 43. Mieszadło do wiertarki i pojechali. Smaruje i przestało lecieć.
No chyba, że dzieje się coś jeszcze po za wyciekiem to wtedy inna sprawa.
ta rada będzie kosztować tyle ile waży staliniec 14 t x 1,00zł./na złomie/
jeżeli cieknie to należy wymienić element uszkodzony a nie pchać smar do środka
jeżeli cieknie od środka koła napędowego to labirynt duży
jeżeli cieknie na zewnątrz to labirynt mały
i tyle w temacie uszczelnienia
pozdrawiam
darek