wibako

Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Moderator: peckiel

Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez SERVICEMAN » 27 Lut 2012 19:20

Marka i model maszyny: JS 175
Rok produkcji: 2007

Witam!!!
Mam problem z dławieniem przez hydraulikę silnika w JS 175. W trybie L ruchy robocze pracują dobrze, jazda dusi silnik na pozostałych trybach dusi silnik na ruchach i jeździe. Może ktoś spotkał się z tym problemem? Może ktoś wysłać mi schemat hydrauliczny do tego modelu?

SERVICEMAN
Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 30 Sty 2012 19:42

Maszyna: Jcb


Reklama

simmet

Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez peckiel » 27 Lut 2012 19:30

Też mam podobny problem, ale w JS220LC 2004 rok. Kiedyś nawet temat taki zakładałem.
Po wyczyszczeniu zaworu, który znajduje się nad pompą główną i po wymianie filtrów i oleju hydraulicznego chodziła dobrze. Teraz pod koniec sezonu 2011 znowu zaczyna mi ją dusić. Jest dokładnie tak jak w twoim przypadku SERVICEMAN. U mnie na początku było tylko na ruchach roboczych był problem. Teraz jest też na jeździe, że mi ją dusi.
Nie wiem za co mam się brać. Może znowu ten zawór z cewką wyczyścić. Znajduje się on nad pompą główną. A może go w ogóle wymienić?
Roboty ziemne i drogowe, sprzedaż kruszyw, wynajem maszyn

Awatar użytkownika
peckiel
Fachoperator

  • Posty: 4455
  • Rejestracja: 05 Mar 2009 22:55
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Pochwały: 95

Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC

Firma: Roboty Ziemne i Drogowe


Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez korba71 » 27 Lut 2012 20:28

Miałem podobny problem kamatsu pc210 winą była pompa paliwa, jesli sie zapomniałem gasła, najgorzej było ładować przy podnoszeniu musiałem kilka razy popuszczac bo by zgasła, jazda to samo, ciągła kontrola, strach było robic przy krawędzi wykopu, w razie draki nie mozna sie było szybko wycofać, zamontowaliśmy nowa i moc powróciła.

Awatar użytkownika
korba71
Fachoperator

  • Posty: 2158
  • Rejestracja: 10 Sty 2011 22:38
  • Miejscowość: Chorzów
  • Pochwały: 43

Maszyna: volvoec210blc


Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez peckiel » 27 Lut 2012 20:34

O widzisz kolego korba71 ja się skłaniam też ku temu żeby dać do sprawdzenia pompę i wtryski. Dymi mi na niebiesko czyli myślę, że wtryski leją. Przypominam sobie tylko, że w mojej JS jak kupiłem, był strasznie zanieczyszczony zbiornik paliwa, już nie wspomnę co w nim było, piach, czerwone paliwko pomieszane z benzyną(było czuć z daleka) i ogólny kisiel w filtrach. Sprowadzona z Anglii.
Może jeszcze ktoś ma jakieś pomysły? Podłączam się do postu i czekam wraz z kolegą SERVICEMAN.
Roboty ziemne i drogowe, sprzedaż kruszyw, wynajem maszyn

Awatar użytkownika
peckiel
Fachoperator

  • Posty: 4455
  • Rejestracja: 05 Mar 2009 22:55
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Pochwały: 95

Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC

Firma: Roboty Ziemne i Drogowe


Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez kowalsr » 27 Lut 2012 22:44

http://pliczek.net/index.php?p=36229

Mam nadzieję że pomogłem :wink:
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez SERVICEMAN » 28 Lut 2012 11:13

Wielkie dzięki za swoje opisy i schemat, ale czy i w Waszych przypadkach w trybie L pracowała poprawnie a na innych dławiło, czy na wszystkich trybach było słabo ? Ten tryb to jest Lift czyli podnoszenie, czy może oznacza coś innego (np. low - niski) ?

SERVICEMAN
Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 30 Sty 2012 19:42

Maszyna: Jcb


Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez peckiel » 28 Lut 2012 11:25

U mnie na wszystkich trybach. Ten tryb u mnie pisze, że to jest Lift.
Roboty ziemne i drogowe, sprzedaż kruszyw, wynajem maszyn

Awatar użytkownika
peckiel
Fachoperator

  • Posty: 4455
  • Rejestracja: 05 Mar 2009 22:55
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Pochwały: 95

Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC

Firma: Roboty Ziemne i Drogowe


Re: Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez kowalsr » 28 Lut 2012 21:19

A tu macie opisane co i jak z tymi trybami pracy. Po angielsku :faja: jak ktoś chce to przetłumaczę.


Engine Throttle Control for each mode
Operation
The JS machine can operate in one of four different
modes, depending upon the application required. The
modes are selected by the "Mode" button on the EMS. The
EMS displays the selected mode alongside the power
mode legend. Selecting the different modes has the effect
of setting the maximum possible engine speed for each
working mode. Successive presses of the Mode switch will
cycle through the different modes in the order as shown
below.
Note: The last operating mode when the machine was
stopped will be restored when the machine is restarted.
Fig 31.
"A" Auto Mode
In Auto mode the EMS displays "AUTO" and the letter "A"
next to the power mode icon. The engine is allowed to
operate over its selected rev range as defined by its
programmed rev limit. The maximum rev limit is the same
as the maximum permissible engine revolutions.
When in auto mode the auto idle feature is permanently
active, if the throttle dial position is changed, the engine
speed will not change until either the travel p SW (I/p 27),
the upper p SW (I/p 26) or the auto mode p SW (I/p 25) are
closed.
When the upper pressure switch is closed the engine
speed will rise to full speed less 100 rpm (or in proportion
to the throttle target input if less than 100%). When the
upper pressure switch re-opens the engine speed will
remain at this position for 3 seconds and then drop to 70%
of this position for the pre-set auto idle time, after which it
will drop to idle.
When the auto mode pressure switch is closed, the engine
speed will rise to the full available engine speed. When the
auto mode pressure switch re-opens the engine speed will
drop to the full speed less 100 rpm for three seconds and
then down to 70% of this position for the pre-set auto idle
time, after which it will drop to idle.
When the travel pressure switch is closed, the engine
speed will rise to the full available engine speed. When the
travel pressure switch re-opens the engine speed will
remain at full for three seconds, then will drop to the full
speed less 100 rpm for the pre-set auto idle time, after
which it will drop to idle
"E" Economy mode.
In Economy mode the EMS displays "ECONOMY" and the
letter "E" next to the power mode icon. The engine is
allowed to operate over its selected rev range as defined
by its programmed rev limit in direct proportion to the
throttle input. However the maximum rev limit of 100 rpm
less than Auto mode.
"P" Precision
In Precision mode the EMS displays "PRECISION" and
the letter "P" next to the power mode icon. The engine is
allowed to operate over its selected rev range as defined
by its programmed rev limit in direct proportion to the
throttle input. However the maximum rev limit of 200 rev/
min less than Auto mode.
"L" Lifting mode
In Lifting mode the EMS displays "LIFTING" and the letter
"L" next to the power mode icon. The engine is allowed to
operate over its selected rev range as defined by its
programmed rev limit in direct proportion to the throttle
input. However the maximum rev limit of 200 rev/min. less
than Auto mode.
Drive mode
In drive mode the EMS displays the original work mode not
"D" mode. Drive mode is automatically selected when the
drive pressure switch closes. The rpm will rise to the
maximum engine rpm available and power boost will be
turned on.

Image

Pozdrawiam.
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Dławienie silnika JS 175 przez hydraulikę

Postprzez peckiel » 28 Lut 2012 21:34

Przydałoby się tłumaczenie na Polski :D Angielskiego uczyłem się kilka lat temu i mało co w głowie zostało :lol:
A jak się ma sprawa z tym tematem o którym rozmawialiśmy viewtopic.php?f=28&t=16856
Roboty ziemne i drogowe, sprzedaż kruszyw, wynajem maszyn

Awatar użytkownika
peckiel
Fachoperator

  • Posty: 4455
  • Rejestracja: 05 Mar 2009 22:55
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Pochwały: 95

Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC

Firma: Roboty Ziemne i Drogowe


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej