asmag napisał(a): podnoszenie/opuszczanie ramienia jest w lewym joysticku .
to nie masz odwotnie
, lecz dobrze. Mylisz najprawdopodobniej kolego ramię z wysięgnikiem. Ramię to jest te krótkie przy łyżce, a wysięgnik to jest ten duży (najczęściej w gąskach nie łamany czyli - monoblok,banan) przy kabinie, a w kołówkach najczęściej łamany siłownikiem sterowanym nożnym pedałem w kabinie. Czyli pewnie chodziło Ci o to że jak poruszasz lewym dżojstikiem przód/tył to ruszasz nie ramieniem a wysięgnikiem zapewne tak?
Wracając do tematu o co Ci chodziło to w koparko ładowarkach sprawa jest prosta bo wystarczy zamienić przewody przy rozdzielaczu (2 z 5 parą) i efekt jest, ale tak naprawdę powinno się również zmienić średnicę przewodów do właściwych bo po zamianie przewodów efekt czułości/prędkości hydrauliki przez nie właściwa średnicę przewodów może być troszkę inny niż oryginalnie. Tu masz najprawdopodobniej wszystko sterowane elektrycznie więc pewnie trzeba by było coś w tym szperać ale zobacz jak wygląda sprawa 2 par przewodów od siłownika ramienia i wysięgnika, czy nie da sie tych par zamienić miejscami w okolicy rozdzielacza czy może gdzieś po drodze jeszcze. Tylko problem może być taki że tu możesz mieć całą masę innych elementów sterujących elektrycznie i nie wiem czy taki prosty łapotologiczny sposób może przynieść efekt zamierzany. Ja tak robiłem w koparko-ładowarkach ale tam rozdzielacz był zwykły, mechaniczny suwakowy i nie było tak zaawansowanej elektroniki do sterowania tym całym układem roboczym jak Ty masz zapewne w koparce