Strona 1 z 1

Jak odpowietrzyć Perkinsa JCB 4-cylindrowego?

PostWysłany: 11 Lut 2010 20:58
przez Banci
Proszę o podpowiedz Pozdrawiam :wink:

PostWysłany: 12 Lut 2010 19:42
przez mechanior
przepompować ręczną pompką do momentu zaprzestania pojawiania się powietrza w przewodzie powrotnym (słychać bulgotanie w zbiorniku), poluzować przewody na wszystkich wtryskiwaczach i kręcić rozrusznikiem z przerwami do momentu pojawienia się paliwa na wtryskiwaczach, dokręcić przewody i odpalić, poczekać na wyrównanie obrotów silnika bez kombinowania z gazem, jeśli zgaśnie powtórzyć próbę odpalenia, jeśli to nie pomaga spróbować odpalać z jednym poluzowanym wtryskiem na samostarcie....

PostWysłany: 13 Lut 2010 08:54
przez maks
wystarczy jedną rurke przy pompie poluzowac i tez sie odpowietrzy

PostWysłany: 13 Lut 2010 21:54
przez biniek
Wg mnie to daj małym ciśnieniem powietrze ze sprężarki do zbiornika z paliwem i poluzuj przewody najpierw za filtrem i jest taka śrubka na pompie do odpowietrzania. Paliwo samo przejdzie dokręcaj tylko przewody jak wydmucha powietrze i już. Bez pompowania tą debilną pompką. Kretyńskie rozwiązanie - już w ursusach sa lepsze pompki.

PostWysłany: 15 Lut 2010 22:51
przez mechanior
maks napisał(a):wystarczy jedną rurke przy pompie poluzowac i tez sie odpowietrzy


jak jest zapowietrzony rotor i przewody wtrysków to taki zabieg nie pomoże, zanim na rozruszniku przepchasz powietrze przez wtryski (ustawione na ponad 200bar) wykończysz akumulator

biniek napisał(a):jest taka śrubka na pompie do odpowietrzania


w większości nowoczesnych pomp NIE MA TAKIEJ ŚRUBKI

PostWysłany: 15 Lut 2010 23:36
przez dawidg2
A ja na reczną pomkę nie narzekam w perkinsie fakt jest akurat nad rozrusznikiem i w zakamarku przy mojej ładowarce ale zawsze trochę podpompuję i jest oki. Nawet ostatnio jak mi paliwa zabrakło 50m od dystrybutora na stacji to bez odkręcania czy to rurki czy czegokolwiek odpowietrzyłem bez problemu układ, trochę pomką potem rozrusznikiem kręciłem i zapaliła.