KLAWISZOLOGIA KOPAREK CAT
Wysłany: 02 Lis 2010 21:50
1. - 4. przyciski włączania sterowania poszczególnych podpór lub lemiesza
jeśli maszyna wyposażona jest w lemiesz i podpory to część tych przycisków służy do obsługi podpór a po włączeniu pozostałych działa lemiesz, jeśli włączymy wszystkie włączniki zadziałają na raz wszystkie elementy, bezpośrednie sterowanie odbywa się dźwignią po prawej stronie zdjęcia
grzybek po lewej stronie przycisku nr 1 służy do odblokowania konsoli i podniesienia jej w górę co wyłącza hydraulikę i pozwala uruchomić silnik, opuszczona konsola włącza hydraulikę i odcina możliwość odpalenia maszyny (nie działa rozrusznik)
1. światła awaryjne
2. przycisk blokady gazu w pozycji "do dechy" (gaz do dechy i wciskasz ten przycisk, pedał gazu pozostaje zablokowany elektromagnesem)
3. przełącznik biegów mechanicznych skrzyni, można zmieniać podczas jazdy, zmiana z 2 na 1 jest wykonywana automatycznie dopiero poniżej 3 km/h
4. włącznik biegu "pełzającego" (hydraulicznie ogranicza znacznie prędkość zwiększając moc, należy się zatrzymać by go włączyć, działa na 1 i 2 biegu jazdy)
5. przełącznik trybów mocy hydrauliki
6. hamulec postojowy
7. stabilizatory osi ruchomej (przedniej)
8. wyłączenie hydrauliki (pilota)
9. włączniki oświetlenia drogowego i roboczego
10. potencjometr regulacji obrotów silnika
11. przycisk redukcji/regulacji obrotów silnika w trybie AEC (automatycznej regulacji obrotów)
12. opcjonalne sterowanie osprzętem (np obrotnicą nożyc lub chwytaka lewo-prawo)
1. -5. jak na rysunku nr 2
6. -7. włącznik wycieraczki górnej i dolnej
8. spryskiwacz wycieraczek
9. alarm przeciążenia ramienia (ryzyko utraty stabilności maszyny/ wywrotki)
10. sterowanie dmuchawą ogrzewania/klimatyzacji
11. włącznik klimatyzacji
12. włącznik funkcji AEC (automat regulacji obrotów silnika po obciążeniu hydrauliki)
13. funkcja manewrowania ładunkiem - wolne precyzyjne ruchy hydrauliki ramienia
14. włącznik trybu MANualnego, hydraulika pracuje z stałą wydolnością nie sterowana komputerem (może zadusić silnik zwłaszcza w trybie AEC)
15. stacyjka
16. dźwignie temperatury, nawiewów i obiegu zamkniętego ogrzewania
17. popielniczka...
1. kierunkowskazy
2. hamulec postojowy
3. II bieg mechaniczny
4. I bieg mechaniczny
5. brak ładowania akumulatora
6. światła drogowe (długie)
7. -9. tryby pracy hydrauliki (III włącza pedał gazu w pozycji "do dechy")
10. niskie ciśnienie smarowania silnika
11. AWARIA
12. kontrolka zbyt wysokiej temp. hydrauliki i wskaźnik diodowy temp. hydrauliki
13. kontrolka zbyt wysokiej temp. silnika i wskaźnik diodowy temp. silnika
14. kontrolka "rezerwy" paliwa i diodowy wskaźnik poziomu paliwa
15. wzrost ciśnienia na filtrze hydrauliki (zapchanie filtra)
16. zapchanie filtra powietrza
17. zbyt niska temperatura oleju hydraulicznego
18. awaria układu kierowniczego (spadek ciśnienia)
19. hevy lift - przekroczenie dopuszczalnego obciążenia, działa wraz z brzęczykiem po włączeniu odpowiedniego przycisku na konsoli
20. spadek ciśnienia w układzie hamulcowym