wibako

CAT M318 zapowietrzony ukł. paliwowy

Moderator: mechanior

CAT M318 zapowietrzony ukł. paliwowy

Postprzez tomek25 » 27 Lut 2011 00:12

witam wymieniałem filtr paliwa w koparce filtr został zalany paliwem koparka poprostu nie odpala przy startowaniu kopci na biało prosze o pomoc
Ostatnio edytowany przez tomek25, 28 Lut 2011 01:28, edytowano w sumie 1 raz
......

tomek25
Nowicjusz

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 11 Lut 2011 16:10
  • Miejscowość: krk

Maszyna: CASE 695 SUPER R CAT M318 JCB 801.5 BOBCAT S250


Reklama

simmet

Postprzez cacik » 27 Lut 2011 01:57

Trzeba odpowietrzyć. Popuść rurki na wtryskach i kręć rozrusznikiem. Bo inaczej to ciężko te maszyny odpowietrzyć. Trzeba było poczekać aż filtr nasiąknie i dolać do pełna we filtrze, albo na pompie popuścić i dopompować ręcznie aż do tryskania paliwa. Ale teraz to już za późno. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez cacik, 28 Lut 2011 01:26, edytowano w sumie 1 raz

Awatar użytkownika
cacik
Fizol

  • Posty: 47
  • Rejestracja: 29 Paź 2008 22:36
  • Miejscowość: PODKARPACIE

Postprzez serwusss » 27 Lut 2011 11:18

Ostojnik wyczysciles i cala jego obudowe??

serwusss
Młodszy operator

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 30 Maj 2009 20:33
  • Miejscowość: Pabianice

Postprzez mechanior » 27 Lut 2011 13:48

cacik dam ci dużą flaszkę jak w M318 znajdziesz przewody od wtrysków
w tej maszynie jest silnik 3116 na pompowtryskiwaczach z zasilaniem z magistrali wyfrezowanej w głowicy!! jedyny przewód paliwowy dochodzi do głowicy a z drugiej strony wychodzi nadmiar...
filtrów się nie zalewa paliwem (w niektórych maszynach jest to wręcz zakazane) aby nie zanieczyścić ich przypadkiem kurzem czy piaskiem, większość maszyn ma pompki ręczne lub nawet elektryczne, w M318 jest porządna pompka ręczna
jeśli silnik dymi na biało to znaczy że paliwo dochodzi, być może zawiesił się któryś wtryskiwacz lub listwa sterująca, podpompuj dobrze ręczną pompką (około minuty) i spróbuj odpalić maszynę na samostarcie
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez DMSERWIS » 27 Lut 2011 13:58

Sorry,ale w tej maszynie pompka nie jest porządna tak jak w gąsienicach.

[ Dodano: Nie Lut 27, 2011 1:01 pm ]
Przy filtrach ,dwóch w pionie, są kraniki,które się odkręca przy pompowaniu i zakręca gdy zacznie lecieć czyste paliwo.

DMSERWIS
Fachoperator


Postprzez cacik » 27 Lut 2011 14:22

mechanior napisał(a):cacik dam ci dużą flaszkę jak w M318 znajdziesz przewody od wtrysków
w tej maszynie jest silnik 3116 na pompowtryskiwaczach z zasilaniem z magistrali wyfrezowanej w głowicy!! jedyny przewód paliwowy dochodzi do głowicy a z drugiej strony wychodzi nadmiar...
...No to panie Mechanior chylę czoło nie wiedziałem że tam jest commonreil .Myślałem o zwykłym układzie paliwowym.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
cacik
Fizol

  • Posty: 47
  • Rejestracja: 29 Paź 2008 22:36
  • Miejscowość: PODKARPACIE

Postprzez mechanior » 27 Lut 2011 14:39

to ty wisisz mi w takim układzie flaszkę :mrgreen:
i to nie jest COMMON RAIL tylko POMPOWTRYSKI mechaniczne, różnica jest podstawowa!

a propos pompki paliwa, nie tak dobra jak gąskach ale lepsza niż w Perkinsie :faja:
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej