wymieniałem łożyska kilka razy ale nie pamiętam czy są typowe czy jakieś pozakatalogowe
sprowadzałem zazwyczaj ZFa (czyli oryginał), wymiana jest prosta, w sworzniach są specjalne otwory w które wkręcasz zwykłe śruby M10 jako ściągacz
przewód hamulca trzeba zaślepić bo cały czas będzie z niego leciał olej (ze zbiornika hydrauliki)
wystarczy wykręcić ze zwolnicy adaptor przewodu (złączkę) i zaślepić grosikiem
odpowietrzenie jest proste:
na każdym kole a właściwie z przodu na zwrotnicach a z tyłu na piastach są odpowietrzniki na klucz 14, trudno je przegapić, są zaraz obok przyłączy przewodów hamulcowych
blokujesz pedał hamulca i po kolei, pojedynczo luzujesz odpowietrzniki, radzę zaczekać aż poleci CZYSTY olej, nie tylko bez powietrza ale co najmniej przezroczysty... ten układ nie ma przepływu, olej tylko przesuwa się trochę do przodu i do tyłu więc jest nieźle zasyfiony
układ hamulca jest zasilany z pompy w rozrządzie tej samej co układ kierowniczy, korzysta z oleju z głównego zbiornika hydraulicznego, więc raczej go nie braknie