wibako

Regulacja kolumny kierowniczej

Moderator: mechanior

Regulacja kolumny kierowniczej

Postprzez niezlydawca » 12 Gru 2011 10:53

Witam serdecznie. Wziąłem się za naprawę mojej M-ki (nowo nabytej) z 2001r chodzi mi o mechanizm blokowania kolumny kierowniczej w danym położeniu. Sytuacja ma się nastepująco http://imageshack.us/photo/my-images/521/1002289m.jpg/ Widać kawałek urwanej linki która gdzieś o coś powinny być zamocowana - naciśnięcie stopki powodowało pewnie możliwość regulacji położenia?
Nie wiem jak to powinno wyglądać, może brakuje jakiś części? i jak to naprawić aby unieruchomić jakoś kolumnę bo w tej chwili siłowniczek sprężynuje i kolumna jest odchylona max od siebie (przy szybie). Może dorobić mocowanie podobnie jak jest w samochodach? jakaś dźwignia i docisk ze śruby? Proszę o jakieś podpowiedzi. Z góry dzienks

niezlydawca
Fizol

  • Posty: 31
  • Rejestracja: 28 Lis 2009 10:47
  • Miejscowość: Lublin

Reklama

simmet

Regulacja kolumny kierowniczej

Postprzez mechanior » 13 Gru 2011 02:21

linka ma pociągać trzpień blokujący na końcu sprężyny gazowej w tej aluminiowej tulejce na końcu tłoczyska sprężyny
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej