Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Chwilowe zaniki funkcji hydrauliki

15 Lip 2014 11:59

Marka i model maszyny: Cat M312
Numer seryjny: 6TL

Witam, objawy: chwilowe zanikanie funkcji poza pługiem i kierownicą, maszyna moc ma siłę ma wszystko pracuje ok, ale jak się nagrzeje, to następuje zanik funkcji hydraulicznych a pochwili wszystko wraca do normy, .?
Jakies sugestie? Uszczelnienia swivela czyżby?

Chwilowe zaniki funkcji hydrauliki

15 Lip 2014 20:24

Główne funkcje ramienia nie są przenoszone przez swivel ale spadek ciśnienia sterowania może być spowodowany przeciekiem, warto podpiąć zegar pod port PILOT i sprawdzić co się z nim dzieje podczas pracy maszyną i pojawiania się problemów.
Sprawdź cewkę odpowiedzialną za funkcje hydrauliki z tyłu za kabiną, choć pług/lemiesz też jest włączany tą cewką...
Układ kierowniczy jest zasilany zupełnie inna pompą.

Re: Chwilowe zaniki funkcji hydrauliki

20 Lip 2014 08:26

Pompa pilota została rozebrana, jedno uszczelnienie było wyrobione przy płycie miedzy dwoma sekcjami...lecz słabo mi się wydaje żeby to było to...założymy pompę zregenerowaną i będziemy szukać dalej

Chwilowe zaniki funkcji hydrauliki

20 Lip 2014 12:14

henieken napisał(a):założymy pompę zregenerowaną

To nie regeneracja tylko wymiana uszczelek, przebicie tzw "okularów" czyli uszczelnień separatorów bocznych może spowodować stały spadek ciśnienia i wydajności pompy zębatej.
Skokowe zaniki będą zapewne spowodowane awarią instalacji elektrycznej.

Re: Chwilowe zaniki funkcji hydrauliki

20 Lip 2014 21:20

Założymy pompę , zaczniemy pracować, będziemy następnie szukac w instalacji...i sprawdzaniu cewek

Re: Chwilowe zaniki funkcji hydrauliki

23 Lip 2014 09:20

W pompie pilota obudowa byla jeszcze przytarta.. po zalożeniu ciśnienie pilota wzrosło do 34 bar. Lecz zanik funkcji nadal występuje po jakimś czasie, ajk się maszyna zagrzeje. Cewki sprawdzone kable sprawdzone...Gdzies ucieka ciśnienie pilota...pytanie tylko gdzie

Chwilowe zaniki funkcji hydrauliki

23 Lip 2014 20:15

Czy stwierdziłeś zanik ciśnienia za pomocą manometru? Jest nagły czy stopniowy?
Pytanie dlaczego lemiesz działa, to chyba jednak nie pilot...
Wyślij odpowiedź