mechanior napisał(a):Co dalej to nie wiem bo nie widzę o czym rozmawiamy więc reszta wyjdzie przy demontażu.
Zestaw uszczelnień około 500-700 pln. Robota zależnie od komplikacji od 500-1000.
Governor nie bierze udziału w wyznaczaniu momentu wtrysku więc położenie jego koła względem wału jest obojętne - nic nie trzeba ustawiać.
Zamocowany jest do obudowy z zewnątrz 3 śrubami na kołnierzu. Zanim je odkręcisz trzeba rozpiąć: 2 przewody paliwowe, smarowanie, przewód RATIO czyli ciśnienie z kolektora ssącego, prąd z cewki gaszenia (3 przewody), oraz cięgno regulacji pompowtrysków.
To ostatnie znajduje się w tulei między governorem a głowicą, z tulei trzeba ściągnąć blokadę w formie blaszanej spinki jeśli jeszcze jest
, potem tuleje wciskasz kleszczami w kierunku głowicy, wtedy dopiero widać cięgno połączone sworzniem z zabezpieczony pierścieniem zatrzaskowym. Po wyjęciu zabezpieczenia i sworznia oraz wciśnięciu cięgna do głowicy możesz odkręcać śruby kołnierza governora.