Po pierwsze: za 25-30 tysięcy masz cały nowy napęd obrotu czyli przekładnię z hamulcem. Dostarczę w tej cenie w dowolne miejsce w Europie
montaż gratis...
Po drugie: co ma mieć wspólnego obudowa hamulca z przeniesieniem ewentualnych obciążeń od uderzenia?
Jeśli dobrze rozumiem (z poprzedniego twojego posta) to uszkodzeniu uległa obudowa przez wyrwanie fragmentu rowka pierścienia zabezpieczającego. Jest to element który przenosi siły powstałe w wyniku działania HAMULCA a nie przeniesienia sił w trakcie ruchu obrotu.
Reasumując: NIEKTÓRE RZECZY PO PROSTU SIĘ PSUJĄ bez wyraźniej przyczyny czy powodu tudzież zewnętrznego udziału, potwierdzi to każdy doświadczony mechanik! A pan sprzedawca niech dalej sprzedaje, to robi najlepiej, szczegóły techniczne i analizę usterki niech zostawi tym którzy się na tym po prostu znają...
fachowcy...
Mam wrażenie że ktoś was mocno wyciulał a żeby odwrócić uwagę zrzucili winę na operatora... znam takie sytuacje, pracodawca tylko czeka by serwis powiedział że to wina operatora, bo wtedy jest na kogo zwalić winę.... no masz pecha bo trafiłeś na naiwnego szefa i kanalię w postaci sprzedawcy części.... ciekawe czy to mój znajomy