Wyciek z pompy pilota - pęknięta obudowa
Wysłany: 31 Maj 2017 21:45
Cat M313C JBDR00351
Wydawało mi się że ciekło mi spod korka widocznego na zdjęciu. Wymieniłem korek na nowy jednak bez poprawy. Okazało się , że obok korka jest małe pęknięcie( 5 mm na zdjęciu na czerwono) z którego szczególnie po dociągnięciu kierownicą do oporu strzyka olej.
Czy ten korek ma jakąś specjalną funkcję (np odpowietrzanie układu) czy jest to jakiś otwór wykorzystywany w innych aplikacjach?
Z racji tego, że pompę zawsze można wymienić na nową zastanawiam się nad pospawaniem pęknięcia i regeneracją gwintu a w wersji hardcore nad łatką z aluminium zamiast stalowego korka
Czy pompa po odkręceniu wyjdzie z rozrządu bez problemu?
Wydawało mi się że ciekło mi spod korka widocznego na zdjęciu. Wymieniłem korek na nowy jednak bez poprawy. Okazało się , że obok korka jest małe pęknięcie( 5 mm na zdjęciu na czerwono) z którego szczególnie po dociągnięciu kierownicą do oporu strzyka olej.
Czy ten korek ma jakąś specjalną funkcję (np odpowietrzanie układu) czy jest to jakiś otwór wykorzystywany w innych aplikacjach?
Z racji tego, że pompę zawsze można wymienić na nową zastanawiam się nad pospawaniem pęknięcia i regeneracją gwintu a w wersji hardcore nad łatką z aluminium zamiast stalowego korka
Czy pompa po odkręceniu wyjdzie z rozrządu bez problemu?