Tak myslalem ze cos innego ale posluchalem goscia ktory juz takie cos robil i jestem na etapie wkeje zdjecie
-- 16 Kwi 2018 20:31 --
Za duze zdjecia wiec nie dodam , ale jestem na etapie rozmontowanego hamulca obrotu i przegladam go w srodku
-- 16 Kwi 2018 20:35 --
Tarczki raczej do wymiany i przekladki rowniez , przy okazji oringi oraz segery . Martwi mnie tyko obudowa w ktorej sa trzy kola planetarne zamocowane na tulejki zabezbieczone segerem. Wychodzi tam walek taki gruby krotki zamocowany jest wlasnie do tej obudowy w ukladzie podkladka walek podkaldka . Jest tam dosc spory luz a podkladki wygladaja okej
-- 16 Kwi 2018 20:38 --
Te kola planetarne sa na lozyskach waleczkowych oczywiscie sa zdemontowane pod nimi oraz nad nimi sa tak jakby takie panewki z blokada. Obudowa w tych miejscach jest dosc nie naturalnie wyslizgana i teraz dylemat czy wymienic obudowe czy montowac na starej i sprawdzic ten zawor o ktorym wspomniales mechanior ?:)
-- 16 Kwi 2018 21:10 --
A ta sytuacja na rozgrzanym oleju brak obrotu ?
-- 17 Kwi 2018 19:36 --
I przy okazji gdzie znajduje sie, ten zawór sterujacy pompy obrotu ?