07 Paź 2019 07:07
Marka i model maszyny: cat M315C
Rok produkcji: 2005
Numer seryjny: ABDM02104
Witam, problem przegrzewania się silnika np. podczas jazdy albo pracy w ciężkich warunkach, poziom płynu prawidłowo,
pompa wody wymieniona, chłodnice wyczyszczone dokładnie, bąbelków w zbiorniczku płynu nie widać, pozaginanych przewodów też na pierwszy rzut oka nie widać, jak macie jakieś pomysły to proszę o pomoc, (uszczelka pod głowicą??)
07 Paź 2019 08:00
Do jakiej temperatury dochodzi, mierzyłeś czymś innym niż odczyt z maszyny?
07 Paź 2019 10:48
Jakie objawy tego przegrzewania?
07 Paź 2019 11:14
Dochodzi do temperatury ponad stan dozwolony bo za pierwszym razem para ze zbiorniczka poszła, sprawdzaliśmy termometrem takim do centralnego pieca z zegarem i poszło ponad 100st lekko, maszyna zostawiona została na wolnych obrotach żeby wystygła,
płyn był w normie - nie wyrzuciło płynu, maszyna pracuje normalnie, silnik też, żadnych innych objawów nie ma...
-- 07 Paź 2019 12:11 --
Chłodnice wyczyszczone tylko z zewnątrz, przedmuchane i wymyte - oczywiście blaszki nie pozaginane, wycieku nie widać, płynu nie ubywa
-- 07 Paź 2019 12:14 --
kilka kolejnych razy operator jak widział, że temperatura idzie do góry to już przerywał i czekał aż ostygnie,
07 Paź 2019 23:03
Czy temperatura rośnie powoli, tylko pod obciążeniem a potem szybko spada prawie natychmiast bo zaprzestaniu pracy hydrauliką? Słychać bulgotanie za siedzeniem w nagrzewnicy? Po odkręceniu korka widać "gotowanie" płynu? Maszyna została przegrzana?
08 Paź 2019 05:51
Koparka przegrzewa się powoli, przegrzana nie została do tego stopnia żeby jej wywaliło płyn i nie było słychać wrzenia płynu,
jak się zagrzeje to po zostawieniu ją na wolnych obrotach stygnie powoli, nie słychać bulgotania za kabiną
08 Paź 2019 08:00
Sprawdziłeś termostat? Może się zawiesza.
08 Paź 2019 09:56
termostat wywaliłem w pierwszej kolejności, i tak jeżdżę na razie...
08 Paź 2019 10:07
Tak nie wolno używać maszyny zwłaszcza TEJ bo prawie nie ma chłodzenia, gorąca woda krąży w kółko w głowicy, robisz odwrotną robotę bo termostat jest zaworem trójdrożnym a nie odcinającym, wyjęcie powoduje połączenie wszystkich obwodów a nie otwarcie chłodzenia czy przepływu na chłodnicę, woda jak prąd płynie tam gdzie ma najłatwiej a ze względu na absurdalną długość przewodów jakiekolwiek utrudnienia czy zapowietrzenie powoduje prawie całkowite zatrzymanie obiegu. Poza tym czujnik temperatury nie widzi prawdziwych parametrów.
14 Paź 2019 14:17
Witam. Po założeniu termostatu , usterka nadal występuje, pracuje 2h i później wskakuje na wysoką temperaturę, nawet komputer pokazuje temperaturę płynu chłodniczego za wysoko. Dajcie jeszcze jakieś pomysły gdzie szukać, albo jak sprawdzić drożność chłodnic ?
-- 14 Paź 2019 15:17 --
Po odkręceniu korka płyn bulka i wywala go, czyli gotuje się. Przegrzewa się szybko o nie stygnie pozostawiony na wolnych obrotach. Przez chwilę było słychać jakieś bulgotanie za kabina.
15 Paź 2019 19:24
Zrób test CO2 i czytaj temat o M313C kolegi SCUAZ
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.