ketral
wibako
BSL TURBO
klinikamaszyn




BSL TURBO

Słaba jazda Zeppelin ZM13B

Słaba jazda Zeppelin ZM13B

Postprzez piterq1991 » 19 Lut 2018 20:13

To gdzie szukać dalej?
Silnik jazdy sprawny, pompa daje ciśnienie, na obrocie brak przecieku...

piterq1991
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 01 Mar 2017 08:18

Maszyna: Zeppelin ZM13

Firma: własna


Reklama

Słaba jazda Zeppelin ZM13B

Postprzez mechanior » 19 Lut 2018 21:40

Jakie ciśnienie jest na zablokowanych kołach na jeździe do przodu a jakie do tyłu, na szybkiej i wolnej jeździe?
Jakie na innych funkcjach? Jakie na lemieszu w obydwie strony do zablokowania ruchu?

Gdyby to były sprzęgła to już by się spaliły a olej w skrzyni byłby czarny lub metaliczno szary. Dla pewności pojeździj chwile i sprawdź jeszcze raz...
Czy te modele nie miały problemów z szpulami w rozdzielaczu? Jakieś otworki tam są?
MECHANIOR - 607848317
CATERPILLAR
SKLEP - 607848217

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 18037
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 19:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 726

Maszyna: Caterpillar Yanmar

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT i Yanmar


Re: Słaba jazda Zeppelin ZM13B

Postprzez TRANSKOP81 » 19 Lut 2018 22:22

Pytanie kto i w jaki sposób sprawdzał silnik jazdy i na ile to sprawdzenie jest wiarygodne .po drugie to ze pompa daje cisnienie to nic nie znaczy ,liczy sie wydajność pod ciśnieniem

TRANSKOP81
Fachoperator

Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E

Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE


Słaba jazda Zeppelin ZM13B

Postprzez piterq1991 » 21 Lut 2018 22:42

Dziś trochę posiedziałem przy maszynie. Pomierzyłem trochę ciśnień. I tak:

Oba złącza na sprzęgła w skrzyni pokazały po 35bar. Czyli wychodzi okey.

Lemiesz w górę 320bar
Lemiesz w dół 320bar

3 ramie w górę 320bar
3 ramię w dół 320bar

zamknięcie łyżki 320bar
otwarcie łyżki 320bar

obrót w prawo 240bar
obrót w lewo 240bar

całe ramię góra 230bar

jazda:

zawór w ramie 1 pozycja
przód żółw..210-250bar........przód zając 320bar
tył żółw......210-250bar........tył zając 250bar

zawór w ramie 2 pozycja
przód żółw..210-250bar........przód zając 320bar
tył żółw......210-250bar........tył zając 250bar


na żółwiu ciężko mi było zmierzyć ciśnienie gdyż koła mi się obracały nawet jak się zaparłem koparką, ale robiłem parę prób i tak wychodziło raz 210, a raz 250. Cały czas w pomiędzy tym zakresem.

Faktycznie koparka od samego początku miała trochę ciężej jeździć do tyłu, ale jeździła okey. Na dzień dzisiejszy jeździ słabo, ale też zauważalnie wolniej w tył.


Silnik jazdy zawoziłem do Pińczowa, ale z tego co zauważyłem oni go gdzieś wysyłali. Przy odbiorze wyglądał na faktycznie sprawdzany..

piterq1991
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 01 Mar 2017 08:18

Maszyna: Zeppelin ZM13

Firma: własna


Słaba jazda Zeppelin ZM13B

Postprzez zeppelin zm 15 » 25 Lut 2018 15:13

I co miałeś jakiegoś magika do tego czy stoisz w miejscu?

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Zeppelin Zm 15, Hanomag 44 C Hanomag 50 E

Firma: Wspaniała


Słaba jazda Zeppelin ZM13B

Postprzez piterq1991 » 25 Lut 2018 16:38

Póki co bez zmian....
W następny weekend może coś spróbuję jeszcze poszukać...

piterq1991
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 01 Mar 2017 08:18

Maszyna: Zeppelin ZM13

Firma: własna


Słaba jazda Zeppelin ZM13B

Postprzez zeppelin zm 15 » 25 Lut 2018 21:34

W bloku zaworowym gdzie od dołu jest czujnik , dwie cewki od góry to pierwszy elektrozawór jest bodajże od blokowania jazdy a druga od biegów żółw zając. Sprubuj wykręcić ten elektrozawór i zobacz w jakim stanie są oringi na nim. (Jest to ten na którym powinny być taki grzybek do wciśnięcia z góry i po przekręceniu zablokowaniu)

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Zeppelin Zm 15, Hanomag 44 C Hanomag 50 E

Firma: Wspaniała


Poprzednia Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

eRobocze

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej