wibako

Trzecie ramię

Trzecie ramię

Postprzez LUKS » 09 Sie 2010 17:58

Koledzy pomóżcie jest problem z trzecim ramieniem od pewnego czasu przestał reagować pedał a mianowicie w momencie kiedy chciałbym podnieść trzecie ramię to opada prawie do samego końca i dopiero zaczyna się powoli podnosić natomiast dzisiaj już nawet to nie pomogło:( trzecie ramie zaczęło się rozkładać w momencie gdy wysięgnik przyciągnołem na maxa do siebie i dalej trzymając manetkę od wysięgnika nie wiem co jest grane pomocy Zeppelin zm 13 b

LUKS
Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 05 Lip 2008 07:14
  • Miejscowość: Opole

Reklama

simmet

Postprzez SOK » 10 Sie 2010 18:24

a czy czasem te ramie nie jest bezwładne?trochę mi to pasuje na brak uszczelniacza na tłoku.kiedyś miałem taki problem tylko ramie reagowało na manetkę ale jak ją odpuściłem to było bezwładne.może też być coś nie tak z zaworem na rozdzielaczu.trzeba by było popatrzyć co i jak

SOK
Młodszy operator

  • Posty: 158
  • Rejestracja: 10 Sty 2008 23:08
  • Miejscowość: mazowieckie
  • Pochwały: 1

Postprzez LUKS » 10 Sie 2010 19:26

Witam
W jednym tłoku są nowe uszczelniacze bo ciekł wymieniłem i było długo długo spokój ja stawiam na zawór tylko gdzie na rozdzielaczy z cewkami czy na głównym znajdującym się z boku poza kabiną? jeśli ten drugi to jak to zdiagnozować? dzięki za info
Ostatnio edytowany przez LUKS, 12 Sie 2010 11:07, edytowano w sumie 1 raz

LUKS
Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 05 Lip 2008 07:14
  • Miejscowość: Opole

Postprzez SOK » 11 Sie 2010 17:44

a czy uszczelniałeś cały siłownik czy tylko główkę?ja kiedyś też uszczelniałem bo taki tam mechanior robił go kilka razy i za każdym razem po tygodniu lał.w końcu stwierdził że to wina tłoczyska bo to niemożliwe że on źle zrobił.po ostatnie jego robocie siłownik zaczął bezwładnie się majtać. rozkręciłem go i się okazało że rozleciało się uszczelnienie na tłoku którego nie mogłem nigdzie zdobyć. a winą za przeciek było zużyte ślizgi w główce i tłoczysko miało luz około 2mm. proponuję ci kolego zaślep przewody od tego siłownika tak żeby nie było ciśnienia z rozdzielacza ramie w górę i widzisz co jest, jak jest sztywne to ok jak się majta to wiadomo co i jak :cry: ja mam zm12 ale to chyba to samo. umie zawory od tego siłownika są na głównym rozdzielaczy tym po twojej prawej jak siedzisz w kabinie. lecisz po przewodach . są one z tyłu rozdzielacza po jego prawej i po lewej stronie .wykręcasz i lukasz czy są uszczelnienia i czy nie jest przycięty. tylko nie rozkręcaj bo przestawisz ciśnienie.daj znać jak już coś zdziałasz. pozdrawiam

SOK
Młodszy operator

  • Posty: 158
  • Rejestracja: 10 Sty 2008 23:08
  • Miejscowość: mazowieckie
  • Pochwały: 1

Postprzez mechanior » 11 Sie 2010 22:44

SOK napisał(a):kiedyś też uszczelniałem bo taki tam mechanior robił go kilka razy i za każdym razem po tygodniu lał


gwarantuję że JA nic nie grzebałem u ciebie...
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20868
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez SOK » 12 Sie 2010 20:39

a szkoda bo bym nie musiał tyle kasy wyje... :mrgreen:

SOK
Młodszy operator

  • Posty: 158
  • Rejestracja: 10 Sty 2008 23:08
  • Miejscowość: mazowieckie
  • Pochwały: 1

Postprzez mechanior » 12 Sie 2010 23:20

he he he dzięki za zaufanie....
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20868
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej