benny67
Nowicjusz
WojtekP
Fachoperator
Maszyna: cat, liebherr, zeppelin, man, scania
Firma: Kopalnia piachu Lubartów, wyburzenia gruz kruszony.
zm13b
Fizol
ADAM W.
Nowicjusz
zm13b
Fizol
ADAM W.
Nowicjusz
zm13b napisał(a):W zeppelinie 13B pompą sterowania jest pompa główna, jest oddzielny zawór przelewowy obniżający ciśnienie do 36 Bar i takie ciśnienie powinno być na złączu PV.
Druga pompa znajduje się po lewej stronie silnika i służy do zasilania hamulców, wspomagania, przełączania biegów jazdy. Złącza tej drugiej pompy to 4 od dołu , a 4 od góry to wszystkie ruchy ramienia, jazda, sterowanie.
P1 - ciśnienie na 1 rozdzielaczu(po prawej)
P2 - ciśnienie na 2 rozdzielaczu(lewy)
PV - sterowanie
ostatni - jazda
P1 , P2 , jazda - powinno być 320 Bar.
Te 2 wartości ustawiamy głównymi zaworami przelewowymi znajdującymi się po lewej stronie każdego z rozdzielaczy. Każdy minimalny ruch tego zaworu znacznie wpływa na ciśnienie w rozdzielaczach więc uważajcie z regulacją. Najlepiej kręcić o 1/4 obrotu.
Jeśli macie pytania to chętnie odpowiem jeśli będę wiedział.
[ Dodano: Sro Wrz 05, 2007 2:24 pm ]
A ten drugi filtr o którym mowa to filtr pomy zasilającej hamulce itd. znajduje się chyba na ssaniu pompy. Pompa ma 2 sekcje.Trzeba patrzeć po przewodach ssących olej ze zbiornika, za silnikiem i gdzieś w tych okolicach powinien być ale dużo ludzi go wyrzuca bo olej głównie filtruje filtr znajdujący się z zbiorniku ( wymieniałem 600zł szit)
digidy
Operator
rudesmen
Fachoperator
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości