25 Lip 2011 19:53
Marka i model maszyny: Zeppelin ZM 15
Rok produkcji: 1993
Witam. Mam problem z koparką, bardzo szybko grzeje się olej hydrauliczny, a gdy się zagrzeje nie można skręcić kół i skręt łyżki hydraulicznej nie działa, w kabinie słychać tylko "syk" jakby gdzieś olej trzymało dochodzi gdzieś chyba z pod podłogi kabiny, a i nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale operator zaobserwował dziś że przybyło oleju w silniku najprawdopodobniej hydraulicznego. Proszę o pomoc. A i jeśli jest jakiś mechanik na forum od Zeppelinów z podlaskiego to proszę o namiary.
26 Lip 2011 00:06
pompa układu kierowniczego i niskiego ciśnienia która jest wkręcona w rozrząd silnika przecieka i traci wydajność, widocznie się skończyła, musisz ją wymienić na nową lub zakupić używkę
26 Lip 2011 20:56
Wie ktoś może jaki posiada ta pompa symbol i jakiego jest ona producenta?
03 Sie 2011 21:15
Właśnie wymieniłem wczoraj pompy na nowe oryginalne niemieckie no i problem ze skręcaniem kół i olejem w silniku znikł ale dalej zacina się obrót łyżki skarpowej (hydraulicznej). Słychać syk oleju(chyba gdzieś spod kabiny)jakby go gdzieś trzymało i blokowało przepływ- łyżka szarpie, wolno się obraca i olej w hydraulice się grzeje. Dzięki za pomoc.
03 Sie 2011 23:30
pod kabiną powinien być rozdzielacz niskiego ciśnienia wraz z zaworem sterującym skarpówką (znajdziesz po przewodach)
przy elektrozaworze znajdują się zawory regulujące ciśnienie w układzie skarpówki, tam szukaj problemu...
05 Sie 2011 20:49
Witam
jeśli dalej syczy to problem nie jest prawdo podobnie w elementach skarpówki tylko w elementach układu hamulcowego który już zniszczył Ci jedną pompę i jeśli ktoś tego dokładnie nie zdiagnozuje to wykończycie następną pompę w krótkim czasie
radził bym nie pracować maszyną do rozwiązania problemu chyba że macie ochotę wymieniać jeszcze raz pompę zębatą
13 Sie 2011 16:28
Witam czy zna ktoś może kogoś z podlaskiego kto by mógł to zdiagnozować i naprawić.
14 Sie 2011 10:36
Zapraszam 693 303 413
05 Gru 2011 22:18
Kolego i poradziłeś sobie z tym problemem? Mam to samo w 13B. jak to pokonałeś?
12 Gru 2011 16:19
Problem dalej nie rozwiązany ostatnio niby pracuje tochę lepiej ale nie dużo.
14 Gru 2011 00:40
pomiar ciśnień w układzie jest niezbędny, możesz mieć zablokowany zawór upustowy, olej cały czas ucieka z układu do zbiornika powodując spadek ciśnienia, przerwy w pracy i grzanie się oleju...
13 Maj 2012 13:33
A mógłby kolega mechanior napisać gdzie ten zawór upustowy się znajduje.
13 Maj 2012 14:15
co wiedziałem to napisałem parę postów wyżej
16 Maj 2012 16:40
A może ktoś inny wie gdzie ten zawór się znajduje?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.