Witam!
W bloku układu sterowania zawór przelewowy powinien być ustawiony na około 140-145bar, i tyle przy max. skręcie powinno być.
W bloku czerpaka zawór powinien być ustawiony na 160bar.
Natomiast zawór układu hamulcowego;
Jeżeli słychać częste syczenie (ładowanie aku.) to sygnał że zawór wymaga regeneracji, lub akumulatory hydrauliczne są puste, lub pompa hydrauliczna padła(w twoim wypadku odpada)
Podłącz się manometrem (min.250bar) na SP i tam obserwuj ciśnienia.
Aby doładować aku. ciśnienie na SP musi dojść do 150bar wtedy kończy się "syczenie" i aku. przestaje być ładowany, gdy ciśnienie spadnie poniżej 120bar znów zaczyna się ładowanie do 150bar itd.
Jeżeli zawór będzie uszkodzony to może nie doładowywać aku. lub może wytwarzać zbyt duże ciśnienie co powoduje grzanie się pompy i przeciek na silnik.
Autor postu otrzymał pochwałę