Strona 1 z 1
Wyjaśnienie punktów pomiaru ciśnień Zeppelin ZM12C
Wysłany:
02 Sty 2013 10:23
przez peckiel
Marka i model maszyny: Zeppelin ZM12C
Rok produkcji: 1995
Witam szanownych Kolegów. Potrzebuję wyjaśnienia punktów pomiarów ciśnień umieszczonych za kabiną. Konkretnie potrzebuję znać ciśnienie hamowania oraz napędu silnika obrotu, ale przyda mi się znać cały ten panel.
Re: Wyjaśnienie punktów pomiaru ciśnień Zeppelin
Wysłany:
02 Sty 2013 19:23
przez KK72
BBR - ciśnienie układu hamulcowego 70-80bar (przy wciśniętym pedale hamulca)
P1 - ciśnienie obrotu około 230bar (pomiar przy zablokowanym obrocie)
Wyjaśnienie punktów pomiaru ciśnień Zeppelin ZM12C
Wysłany:
02 Sty 2013 20:06
przez peckiel
Przepraszam, że źle napisałem.Chodziło mi o ciśnienie napędu hydromotoru obrotu i ciśnienie jakie ma być jak hamuje obrót czyli jak puszczę manetkę od obrotu.
Jednakże pochwała idzie w kierunku kolegi KK72.
Może znasz kolego resztę tych punktów? Co oznaczają? To już tak z ciekawości pytam.
Re: Wyjaśnienie punktów pomiaru ciśnień Zeppelin ZM12C
Wysłany:
02 Sty 2013 23:55
przez KK72
Dzięki za pochwałę
DR - punkt pomiarowy hamulca obrotu około 33bar.
Przy okazji podeślę Ci resztę punktów pomiarowych na PW
pozdro.
Wyjaśnienie punktów pomiaru ciśnień Zeppelin ZM12C
Wysłany:
03 Sty 2013 01:40
przez rudesmen
KK72 opis reszty punktów umieść w tym temacie tak aby w przyszłości ktoś jeszcze mógł skorzystać z tego opisu.
Wyjaśnienie punktów pomiaru ciśnień Zeppelin ZM12C
Wysłany:
03 Sty 2013 13:48
przez peckiel
Właśnie to byłoby najlepsze
Re: Wyjaśnienie punktów pomiaru ciśnień Zeppelin ZM12C
Wysłany:
04 Sty 2013 00:34
przez KK72
Na życzenie Admin-a
P1-pomiar ciśnienia ;wysięgnik,obrót,łyżka,stickII
P2-jazda,stick,wysięgnik krótki,łyżkaII
opcjonalnie mogą występować różnice!
P3-ciśnienie układu kierowniczego
P4-?
PV-pilot
PST/LS-sterowanie pompą
SP-ładowanie akumulatorów układu hamulcowego
pozdro.
Wyjaśnienie punktów pomiaru ciśnień Zeppelin ZM12C
Wysłany:
21 Lis 2013 10:42
przez mechanior
i jeszcze numer telefonu do ciebie